
Kada brend postane deo porodice
Kompanija Miele svakodnevno prima desetine poruka, a među njima su tehnička pitanja, komentari, predlozi i pohvale. Ali, jedna poruka koja je stigla početkom godine bila je nešto sasvim drugo i u njoj je bilo više srca nego reči.
Poruku je poslala Maja, mlada žena iz Novog Sada, u ime svoje bake, gospođe Mitre. Početak poruke bio je napisan jednostavno, i šaljivo: „Pozdravila te je moja baka!“ Ispod tog naslova nastavila se priča o prijateljstvu koje je započelo pre više od pola veka između jedne porodice i jedne Miele veš mašine.
Pet decenija prijateljstva
Duhovito i toplo, Maja je opisala kako njena baka Mitra i dalje koristi istu Miele veš mašinu, model W 434 iz 1970-ih, kupljenu u vreme kada je domaćinstvo tek nastajalo. Tokom svih ovih godina, mašina je radila bez ijednog kvara. I dok je u porodičnom stanu mnogo toga menjano, renovirano i zamenjeno , ona je ostala.

Miele
„Ti se u njenom kupatilu i dalje srećno vrtiš“, napisala je Maja. I dodala: „Ja sam za svojih 30 i kusur godina već promenila pet veš mašina, a moja baba – nijednu.“
Maja je želela da u ime gospođe Mitre zahvali brendu čija je veš mašina tiho pratila život njene porodice – od prvih dečjih stvari do velikih porodičnih posteljina i prazničnih stolnjaka.
Iskrena zahvalnost kompanije Miele
Dirnuta pričom, kompanija Miele odmah je uputila poziv Maji i gospođi Mitri da posete jedan od Miele Experience Centara. Bila je to prilika za lično upoznavanje, kafu i kolače kao simboličan odgovor na poruku koja se ne čita samo očima, već i srcem.

Miele
Iako gospođa Mitra nije mogla da prisustvuje, njena unuka došla je u njeno ime. Generalni direktor kompanije Miele, Zoran Đurić, u ime cele kompanije i tima poklonio joj je Miele usisivač kao iskren i mali znak zahvalnosti za decenijsku vernost, nežne reči i sećanja koja su oplemenila ime brenda.
Immer Besser
Ova priča nije izuzetak, već potvrda filozofije koju Miele neguje duže od 125 godina. Kao porodična kompanija, verna sloganu „Immer Besser“ – Zauvek bolji – Miele proizvodi uređaje koji su kreirani da traju. Iako su testirani na 20 godina rada, u stvarnom životu – kao u slučaju gospođe Mitre – Miele uređaji često traju i znatno duže.
U tihom ritmu svakodnevice, postaju više od tehnologije: simbol poverenja, stabilnosti i pažnje koja ne podleže trendovima. A kada se jednog dana unuka obrati u ime svoje bake da kaže hvala, to nije samo korisničko iskustvo. To je porodična priča. I Miele je njen deo.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: BIZLife
Foto: Ustupljene fotografije/Miele