
„Izgleda kao da se igralo dete“: Evrovizija ima novi logo, fanovi razočarani
Po prvi put od 2015. godine, Evropska radiodifuzna unija (EBU) je redizajnirala generički logo Evrovizije. Novi dizajn će se koristiti od Evrovizije 2026. godine pa nadalje i za buduća takmičenja.
EBU je danas predstavila logo. Poznati element srca ostaje u centru, ali je logo sada u novom, prilagođenom fontu, Singing Sans, a početno „e“ više nije veliko slovo.
Logo je takođe uključen u ovogodišnje vizuelne prikaze povodom 70. godišnjice Evrovizije. Osveženje brenda Evrovizije kreirala je Evropska radiodifuzna unija (EBU) u saradnji sa britanskim brending studijom PALS, koji je takođe radio na strategiji brenda za Evroviziju 2023. u Liverpulu.
Direktor Evrovizije ponosan na novi logo
„Evrosong je oduvek bio evolucija, muzički, kulturno i kreativno. Ovo osveženje odaje počast 70 neverovatnih godina, a istovremeno vodi brend u uzbudljivu budućnost. Smeo je, razigran i pun srca, baš kao i samo takmičenje. Veoma smo ponosni što ga predstavljamo svetu“, rekao je Martin Grin, direktor takmičenja.
View this post on Instagram
„Naš novi logo i izgled su dizajnirani da brend Evrovizije učine jasnijim na digitalnim platformama, da objedine našu porodicu projekata na jednom mestu i da globalno zaštite brend za članove EBU-a, jer takmičenje nastavlja da privlači novu publiku širom sveta“, dodao je.
„Kako se približavamo Evroviziji 2026, počećete da primećujete sve više našeg novog identiteta brenda, a u narednim mesecima biće još iznenađenja i detalja o svim aktivnostima kojima se slavi 70 godina United by Music“, zaključio je.
Ljudi se rugaju novom logotipu
Izgleda da se fanovima Evrosonga ne sviđa novi logotip.
„Čestitam onome ko je napravio ovaj logo, ali vam u dobroj nameri kažem da se vratite na stari“, „Veoma je teško biti fan Evrovizije“, „Ovo mi liči na Canvu ili AI, ne na dobar način“, „Ovo nije Dizni kanal niti dečje takmičenje, vratite stari logo“, „Ima mnogo problema sa Evrovizijom, ali stari logo nije bio problem. Stari je bio mnogo bolji“, „Izgleda kao da se dete igralo“, neki su od komentara.
Logo kroz godine
Istorijski gledano, svako izdanje Pesme Evrovizije imalo je jedinstveni logo koji je kreirao domaćin do 2004. godine. Te godine, EBU je uveo standardizovani logo srca, zamenjujući „V“ u reči „EVROVIZIJA“ srcem koje sadrži zastavu zemlje pobednice prethodne godine, osiguravajući doslednost u svim izdanjima.
Ovaj generički logo je služio od 2004. do 2014. godine, kada je zamenjen modernizovanom verzijom 2015. godine u čast 60. godišnjice takmičenja. Ažuriranje, koje je dizajnirala agencija Cityzen sa sedištem u Amsterdamu, sadržalo je čistije poravnanje slova, prefinjenije srce i poboljšanu čitljivost pri malim veličinama.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER
Izvor: BIZlife/Index.hr
Foto: AP Photo/Martin Meissner