Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Instagram, Meta

    Zašto sve manje ljudi objavljuje na Instagramu?

    Kada je reč o društvenim mrežama, dešava se smena koja je ostavila platforme poput Instagrama na raskrsnici. Korisnici su počeli da se povlače iz oka javnosti i sve se više okreću privatnim okruženjima i manjim, usko isprepletanim zajednicama.

    To predstavlja značajnu transformaciju u načinu na koji ljudi interaguju na internetu, dajući prioritet bliskim konekcijama nasuprot širokoj publici.

    Današnja upotreba društvenih mreža se nesumnjivo promenila i dani svakodnevnog objavljivanja ostali su u prošlosti. Istaknuti članak koji je objavio Business Insider pod naslovom „Social Media is Dead: Group Chats and Messaging Apps Killed It“ rasvetljava promenu navika korisnika i transformaciju društvenih platformi.

    Adam Mosseri, rukovodilac Instagrama, prepoznao je ovu smenu koju karakteriše to što se korisnici sve više okreću direktnim porukama, zatvorenim zajednicama i grupnim ćaskanjima.

    U citiranom članku se naglašava da su se, kako su se ljudi umorili od stalnog objavljivanja, društvene mreže transformisale u stecišta za zabavu gde korisnici pretežno konzumiraju sadržaj umesto da ga kreiraju.

    Instagram, više nego druge mreže, predstavlja primer promenljive prirode društvenih medija. Počelo je kao mesto za povezivanje korisnika sa prijateljima i porodicom, ali je vremenom evoluirao u platformu koju karakteriše kurirani sadržaj. Korisnici su počeli previše da razmišljaju o opisima, emotikonima i idealnom nivou misterioznosti u svojim objavama, što je proces objavljivanja čini prekomplikovanim da bi se u njemu uživalo rasterećeno.

    Pored toga, Instagram je uveo razne funkcije kao što su video, livestreaming i online kupovina, što je dodatno zamaglilo njegovu prvobitnu namenu. Većina korisnika je nastavila sa svakodnevnim objavama, ali je bio primetan jaz u odnosu na sve profesionalniji sadržaj, a blogeri, influenseri i modne eksperti su Instagram pretvorili u platformu za karijeru.

    Više o tome na koji način se Instagram vremenom promenio i kako su korisničke navike to ispratile, pročitajte na portalu WebMind.

    Izvor: Web Mind

    Foto: Web Mind

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE