Ikea

IKEA otvorila prvi hotel u Španiji – bez logotipa i prepoznatljivog nameštaja

Švedski gigant IKEA proširio je svoje poslovanje na špansko tržište ugostiteljstva otvaranjem Las Dunas de Santa Catalina Boutique House u Las Palmasu na Gran Kanariji. Iako se radi o njihovom prvom hotelu u Španiji, on u potpunosti odstupa od uobičajene IKEA estetike – nema ni poznatog logotipa, niti tipičnog nameštaja koji obično prati brend.

Potpuno drugačiji IKEA hotel

Za razliku od onoga što bi gosti mogli da očekuju, ovaj butik hotel nudi suptilan, neutralan dizajn, uz primese lokalne kulture i prirodnih materijala. Fokus nije na promociji brenda, već na autentičnom iskustvu i udobnosti boravka. IKEA se ovim potezom očigledno okreće diskretnijem pristupu u sektoru ugostiteljstva, ostavljajući za sobom vizuelne klišee.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by TheDailyShroom (@thedailyshroom_)

Hotel je u vlasništvu kompanije Sarton Canarias, dela IKEA grupe, a gostima nudi otvoreni bazen, prostranu terasu, vrt i besplatan Wi-Fi. Sobe su minimalistički uređene, ali uz jasan akcenat na funkcionalnost i komfor, što ih čini idealnim za savremenog putnika.

Lokacija koja privlači i turiste i poslovne ljude

Smešten nedaleko od plaže Las Alcaravaneras, hotel omogućava brz i lak pristup kako prirodnim lepotama, tako i gradskim sadržajima. Grad Las Palmas je tokom cele godine popularna destinacija među turistima iz Evrope, ali i važan poslovni centar, što ovu lokaciju čini strateški pogodnom.

Nakon uspešnog starta, najavljeno je i otvaranje drugog hotela – Las Vegas de Ciudad Jardín Suites, čime IKEA potvrđuje ozbiljne ambicije u domenu ugostiteljstva. Nova strategija razvoja oslanja se na manje, urbano pozicionirane hotele sa ličnim pristupom i atraktivnim lokacijama, u skladu sa savremenim potrebama putnika.

Iako je IKEA još 1964. godine otvorila svoj prvi hotel u Älmhultu, ovaj novi korak ukazuje na ozbiljnije ulaganje u turizam. Dosadašnje ideje o nezavisnim hotelskim objektima bez direktnog brendiranja sada postaju stvarnost.

Sa širenjem na Kanarska ostrva i sve većim interesovanjem za butik hotele, IKEA jasno pokazuje da vidi dugoročni potencijal u španskom turističkom sektoru, koji poslednjih godina beleži stabilan rast i sve veće interesovanje međunarodnih investitora.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

Izvor: BIZLife/K. J.

Foto: Unsplash

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE