Hrvatska KOMPANIJA koja radi za Uber i Burger King razmišlja o izlasku na AMERIČKU BERZU

Infobip, hrvatska tehnološka kompanija koja ima klijente kao što su Uber Technologies Inc. i Burger King, razmišlja da svoje akcije ponudi na njujorškoj berzi jer planira dalje širenje poslovanja u SAD-u.

„IPO je nešto o čemu trenutno razgovaramo. Neprestano razmišljamo i proveravamo kada da idemo u ovom pravcu, možda u narednih nekoliko meseci, pola godine, godinu dana, doneće se odluka“, rekao je Silvio Kutić, suosnivač i glavni izvršni direktor Infobipa, u telefonskom razgovoru.

Kompanija pruža korporacijama tehnologiju za slanje obaveštenja kupcima putem različitih kanala, kao što su WhatsApp ili SMS poruke. U martu je kompanija saopštila da Uber koristi svoju tehnologiju za maskiranje kontaktnih podataka kad komuniciraju vozači i naručioci vožnje. Klijenti kompanije uključuju i Vodafone Group Plc, Costco Wholesale Corp i Zendesk Inc.

Osnovan 2006. godine, Infobip ima oko 1.750 zaposlenih koji su ostvarili u 2018. godini oko 435 miliona evra (485 miliona dolara) prihoda, navodi Kutić. Zaposleni poseduju 10% deonica, a ostatak dele tri osnivača kompanije, piše Poslovni dnevnik.

„U poslednje dve godine imali smo oko 30% godišnjeg rasta prihoda, a ove godine čak ubrzavamo“, rekao je Kutić. Potražnja za upozorenjima SMS telefonskim porukama „i dalje raste kao luda širom sveta“.

Ova kompanije je pojačala svoju prisutnost poslednjih meseci u SAD-u otvaranjem kancelarije u Njujorku, koja je druga u zemlji, nakon što je kupila imovinu od Ericssona AB.

Izvor: Poslovni dnevnik

Foto: Pixabay

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE