
Holiday Inn: Spoj iskustva i modernizacije
Holiday Inn je na tržištu Beograda prisutan već punih 16 godina i jedan je od brendova koji su pokrenuli modernizaciju hotelijerstva i, zasigurno, jedan od hotela koji je svojim prisustvom doprineo kvalitetu beogradske ponude.
Uz novu vlasničku strukturu i želju da se dodatno modernizuje Holiday Inn, cilj za 2024. godinu je da se brend hotela vrati na lokalno tržište sa novim aktivnostima.
Holiday Inn ima veoma dobru lokaciju, u centru je biznis distrikta Novog Beograda, i kroz dodatne sadržaje, kao što su spa centar i novi koncept restorana, želi da privuče goste bez obzira na njihov opseg poslovanja, poručuje u intervjuu za BIZLife Goran Kovačević, Generalni Menadžer hotela Holiday Inn u Beogradu.
- Kako biste opisali povratak hotela Holiday Inn na tržište Srbije, i to sa novim timom, energijom i ambijentom?
Holiday Inn je na tržištu Beograda prisutan već punih 16 godina i jedan je od brendova koji su pokrenuli modernizaciju hotelijerstva i, zasigurno, jedan od hotela koji je svojim prisustvom doprineo kvalitetu beogradske ponude. Uz novu vlasničku strukturu i želju da se dodatno modernizuje Holiday Inn, povratak brenda podrazumeva kompletno renoviranje svih soba, gde su više od tri sprata u potpunosti renovirana ove godine, a druga dva sprata su planirana da se završe u narednih šest meseci. Kompletno renoviranje se obavlja planski i po etapama, što znači da je hotel operativan, sa planiranim parcijalnim zatvaranjem pojedinih spratova, te gosti ni u jednom trenutku ne mogu da osete bilo kakve radove u hotelu. Takođe, planirane su i dodatne investicije, kao što je razvoj restorana, a u planu je i reinovacija našeg velnes i spa centra u sledećoj godini, koji će u novom izgledu sadržati i zatvoreni bazen.
Holiday Inn, kao deo IHG grupacije, uvek je bio prepoznat po kvalitetnoj i vrhunskoj usluzi
- Koja su ključna postignuća hotela Holiday Inn u Beogradu tokom ove godine? Koliko renoviranje i proširenje ponude doprinose unapređenju kvaliteta usluga?
Ove godine smo postavili određene ciljeve i sa ponosom mogu da kažem da su svi realizovani za vrlo kratak period, a dodatni planovi modernizacije su planirani za 2024. godinu. Holiday Inn, kao deo IHG grupacije, uvek je bio prepoznat po kvalitetnoj i vrhunskoj usluzi. Novi planovi podrazumevaju dodatno razumevanje naših gostiju, njihovih potreba i da u narednom periodu ponovo odemo taj korak ispred, po kome želimo da ostanemo prepoznati. Kroz nove investicije u sam hotel, planiramo da Holiday Inn još više približimo našem, domaćem tržištu. Našom novom ponudom u svim segmentima poslovanja već od sledeće godine očekujem da podignemo našu lestvicu hotelijerstva za još nekoliko nivoa.
- Možete li otkriti neke od planiranih aktivnosti za narednu godinu koje su usmerene na dalje poboljšanje iskustva gostiju? Koji aspekti hotela će biti posebno naglašeni?
Pored osnovnih ciljeva koje smo postigli, paniramo dalju modernizaciju soba, restorana i spa centra. Takođe, verujem da će dodatna digitalizacija uveliko povećati zadovoljstvo gosta i njegovo vreme provedeno sa nama – od trenutka kada je bukirao naš hotel do trenutka kada će nam se ponovo vratiti. Ovo podrazumeva ozbiljne korake, koje planiramo da implementiramo sledeće godine.
Već neko vreme ne mogu da pobegnem od utiska koliko se svet ubrzao poslednjih godina i tu vidim fleksibilnost u poslovanju kao jedan od ključnih uspeha u budućnosti, naročito sa našim korporativnim klijentima, a za koju verujem da će pomoći u uštedi vremena i novca i uticati na sveobuhvatno zadovoljstvo kako gostiju tako i svih naših zaposlenih.
- Koje su ključne karakteristike vaše ponude koje prate potrebe gostiju i rastućeg poslovnog okruženja u Beogradu i koliko je u svemu tome značajno to što ste deo IHG grupacije?
IHG je velika svetska grupacija, koja svojim brendom u velikoj meri pomaže ne samo nama već i Beogradu kao destinaciji. Njihovi brendovi su prisutni svugde u svetu i gosti tačno znaju šta mogu da očekuju od nas, a naše je da ta očekivanja prevaziđemo. Svet se u velikoj meri promenio u poslednje tri godine, a očekujemo da će Beograd tek doživeti svoju ekspanziju u narednih pet godina. Verujem u dugoročne vizije i uloge svakog pojedinca u sistemu i njihovu želju za ostvarenjem dugoročnih ciljeva. Ta individualnost koja nas krasi možda je i ključna karakteristika naše ponude. Sve ostalo su standardi, koje težimo da prevaziđemo.
- Kako hotel pristupa promociji i marketingu radi privlačenja novih gostiju? Koje strategije koristite kako biste istakli prednosti vašeg hotela i privukli pažnju potencijalnih klijenata?
Cilj navedenih planova za 2024. godinu jeste da brend hotela vratimo na lokalno tržište sa mnogim drugim aktivnostima. Holiday Inn ima veoma dobru lokaciju, u centru je biznis distrikta Novog Beograda, i kroz dodatne sadržaje, kao što su spa centar i novi koncept restorana, želimo da privučemo goste bez obzira na njihov opseg poslovanja. Ono što želimo da predstavimo tržištu jesu ponude koje nužno ne moraju biti u vezi sa noćenjem u hotelu, već da možete sa porodicom ili prijateljima doći na branč, napraviti pauzu od radnih obaveza ili sastanaka za ručak ili se opustiti u spa centru.
Kada govorimo o strategiji komunikacije, ciljna poruka u narednoj godini biće nam da održimo tradiciju brenda, posebno kao deo IHG grupacije, a sa druge strane, u digitalnoj eri u kojoj živimo želimo da pratimo sve inovacije na tržištu i da se potrudimo da implementiramo mnoge novine i kroz hotelijerstvo. Verujem da hotelijerstvo tu ima, zaista, veliki potencijal, pa nam je i to prilika za unapređenje naše industrije.
Situacija u vezi sa generalnim poslovanjem u Beogradu i regionu svim hotelima ide naruku i nadam se da će tako i ostati, a naše je samo da se jasno držimo svojih ciljeva, da se fokusiramo na podizanje kvaliteta i usluga i time dobijamo i deo tržišta koji, možda, ranije nije bio sa nama.
- Koliki je značaj gostoprimstva u poslovanju hotela Holiday Inn? Kako osiguravate da gosti dožive visok nivo usluge i udobnosti tokom svog boravka?
Srbija je u načelu poznata po gostoprimstvu, srdačnost nam je urođena individualno i to treba uzdizati kroz naš biznis, a posebno kroz sve naše kolege koje su svakodnevno u dodiru sa našim gostima i svako od njih ostavlja svoj pečat. Zato i volim da kažem da je hotel živ biznis, koji se dešava u realnom vremenu, i svaki naš kolega igra svoju ulogu na toj sceni i svakom dajem pravo da bude najbolji domaćin, kakav bi bio i kod svoje kuće. Naravno, tu su i standardi IHG grupe, kojih se držimo, ali i vredno radimo da uvek budemo iznad njih, kako bismo uvek prevazišli očekivanja gosta.
BRENDOVI IHG GRUPACIJE SU PRISUTNI SVUDA U SVETU I GOSTI TAČNO ZNAJU ŠTA MOGU DA OČEKUJU
- Kako hotel planira da se prilagodi promenama u industriji ugostiteljstva i putovanja u narednim godinama? Koje inovacije ili trendove pratite kako biste ostali konkurentni i privukli različite profile gostiju?
U Srbiji se, kao najveće merilo uspešnosti, gleda na dolazak i boravak stranih gostiju. Brz povratak poslovanja posle pandemije i veliki razvoj avio-industrije u poslednje vreme ovo su učinili izuzetno lakim. Tu se postavlja pitanje infrastrukture i da li ona može da prati sve trendove rasta u periodu velike sezonalnosti. I dalje mislim da postoji nekontrolisani rast privatnog smeštaja, određenih prevoznika i sl., a čini mi se da nam je fokus više na kvantitetu nego na kvalitetu ponude. Ovde ima ozbiljnog potencijala za razvoj i pravilan rast industrije u kojoj radimo. Holiday Inn će se, u skladu sa tim, u narednom periodu više fokusirati na kvalitet. Beograd je trenutno destinacija sa izuzetnom sezonalnošću, koju verujem da ćemo u godinama ispred nas ozbiljno smanjiti.
U našem domenu, verujem da nas, kao društvo, najveći posao čeka u segmentu ekološke prihvatljivosti. Ovo je ozbiljan segment kako za pojedinca tako i za društvo, gde verujem da za kratak rok možemo pokazati dobre rezultate organizovanim delovanjem.
Izvor: BIZLife Magazin
Foto: Privatna arhiva/Holiday Inn