
Fejsbuk se „okomio“ na najveću poslovnu mrežu
Poziciju najpopularnije društvene mreže, Fejsbuk (Facebook) razvija u svim smerovima i „otima“ poslove ostalima, a sada se okomio i na LinkedIn.
Fejsbuk je mesto za druženje, dopisivanje, a istovremeno je medij, prostor za oglašavanje velikih kompanija, ali i male oglase korisnika.
Od nedavno su i društvena mreža za poslovne ljude i tom tonu sada nastavljaju, sa ciljem da postanu mesto za pronalazak poslova i ljudi, sve ono na čemu LinkedIn zasniva svoju delatnost.
Prema najnovijim informacijama, Fejsbuk namerava da preko njega poslodavci traže kadrove, odnosno da postane oglasnik poslova.
Kako tvrde, proučavali su svoju bazu korisnika i njihovo ponašanje i uvideli da mnogi upravo putem Fejsbuka traže ljude za rad ili nude svoje usluge. Kad je već tako, odlučili su da to uklope u zasebnu funkcionalnost, ne bi li omogućilo svima da se upravo na tom mestu oglašavaju nova radna mesta.
Za sada testiraju mogućnosti i interes. Što znači da bismo uskoro mogli svedočiti službenom lansiranju zasebne rubrike Posao.
LinkediIn preko polovine svojih prihoda zasniva upravo na oglasima za posao, poslodavcima i korisnicima koji da bi objavili svoje postove plaćaju mesečnu naknadu. Jer Linkedin je zapravo poznat kao poslovna društvena mreža. Tamo se uglavnom spajaju i održavaju veze ljudi koji poslovno sarađuju, a imaju 433 miliona članova širom sveta.
LinkedIn je inače u vlasništvu Majkrosofta. U jun ove godine dve kompanije su potpisale sporazum o kupovini i to za 26,2 milijarde dolara. Kako su tada poručivali, radi se povezivanju vodećeg poslovnog „oblaka“ u svetu s vodećom društvenom mrežom poslovnog sveta.
Pripajanje bi trebalo da se završi do kraja godine, a kako je dogovoreno LinkedIn će zadržati prepoznatljivi brend, kulturu i nezavisnost, a Jeff Weiner poziciju izvršnog direktora. Ipak, čini se da taj posao trenutno tapka u mestu, dok Fejsbuk beskompromisno ulazi na njihovo područje.
Izvor: Poslovni.hr