
FeedbackHero Season 2: Generacijski jaz i feedback kultura
Kako izgleda kada se za istim stolom nađu HR profesionalci iz veštačke inteligencije, industrijskih udruženja, retaila, bankarstva i IT-ja, a svako pripada drugoj generaciji? Odgovor je: dobijete dijalog koji ne samo da otvara potpuno novu perspektivu već i menja pristup kulturi feedback-a u kompanijama
Druga sezona događaja FeedbackHero Season održana je u prostorijama KPMG u Beogradu, pod nazivom „Talk to me like I’m Gen Z or keep your Feedback to yourself“. Panel diskusija okupila je preko 50 stručnjaka iz industrije, lidera timova i menadžera, a centralna tema bila je generacijski jaz u organizacijama i kako on oblikuje način na koji komuniciramo i razvijamo zaposlene.
Panelisti na događaju su bili:
Milica Pražić, direktorka Udruženja pivara Srbije
Marija Petrović, direktorka razvoja organizacije u Delhaize Srbija
Tamara Bašić, direktorka operacija i HR-a, Institut za veštačku inteligenciju Srbije Đurđina Zdravković, junior menadžerka za ICT projekte, Banca Intesa
Petar Huska, EU Ambasador Mladih i direktor strategije, Bee IT
Raznolikost sektora i generacija bila je osnova za dijalog o tome kako izgleda savremen, efektivan feedback. Svaki učesnik je podelio lično i profesionalno iskustvo u vezi sa davanjem i
primanjem feedback-a od korporativne rutine do startup agilnosti, od tradicionalnih hijerarhija do Gen Z autentičnosti.
Tehnologija u službi kulture feedback-a
U fokusu događaja bio je i alat FeedbackHero, platforma za 360° feedback koju razvija Bee IT, namenjena kompanijama koje žele transparentniji i sistematičniji pristup razmeni povratnih informacija.
Posebnu zahvalnost organizatori duguju svim partnerima i sponzorima koji su omogućili realizaciju ovog događaja: Bee IT, KPMG, Institut (Institut Beauty Concept), Tapni, BizLife, WebMind, Britansko-srpska privredna komora, Nordijska poslovna alijansa i
Holandsko-srpska privredna asocijacija. Njihova podrška pokazuje koliko zajednica vrednuje teme međugeneracijske saradnje i razvoja organizacione kulture.
U trenutku kada se sve više kompanija u Srbiji i regionu suočava sa izazovima zadržavanja talenata i transformacije radne kulture, FeedbackHero Season 2 pokazuje koliko je važno da se razgovori o feedback-u vode otvoreno – i među generacijama.
Za više informacija o platformi i narednim događajima, posetite: https://feedbackhero.io/en-us Pratite nas i na društvenim mrežama: https://www.linkedin.com/company/feedback-hero/
Izvor: BIZLife
Foto: Ustupljene fotografije