
Džastin Biber lansirao svoj modni brend: Kritikuju ga zbog cena, a ipak se sve rasprodalo u sekundi
Nakon više od godinu dana najava, Džastin Biber je lansirao svoj modni brend SKYLRK, a prva kolekcija, koja uključuje cipele, odeću i dodatke, rasprodata je gotovo odmah. Iako je brend dobio mnogo kritika zbog visokih cena (na primer, naočare za sunce koštaju 240 evra), čini se da to nije umanjilo interesovanje za proizvode.
View this post on Instagram
Biber je prvi put najavio brend u decembru 2023. godine, možda kao prirodnu evoluciju svog prethodnog projekta Dru Haus, koji je pokrenuo 2018. godine sa Rajanom Gudom. Od tada se potpuno povukao iz Dru Hausa, navodeći da mu brend više kreativno ne odgovara. Ali sada postoji SKYLRK, brend nad kojim ima potpunu kreativnu kontrolu.
Komadi dizajnirani da budu udobni
Zvanični Instagram profil brenda predstavio je svoju prvu kolekciju, koja uključuje dukserice, majice bez rukava, kape, naočare za sunce i dva modela cipela u jarkim bojama.
Kolekcija obuće uključuje Chunky Mule i Beach Slide, sa smelim, udobnim siluetama koje odražavaju Biberov prepoznatljiv stil koji stavlja udobnost na prvo mesto. Naočare prate sličnu filozofiju sa prevelikim, zaobljenim sočivima.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: BIZlife/Index.hr
Foto: YT Scrn