Dexpress – Milion isporuka i novi standardi u industriji dostave

Kompanija Dexpress postavila je novi standard u logistici oborivši rekord realizacijom preko milion isporuka u julu. Ključ uspeha leži u modernizaciji procesa, implementaciji robotizacije i širenju mreže paketomata, poručuje sagovornik magazina BIZLife Nikola Riznić, generalni direktor Dexpressa, i otkriva kako ta kompanija planira da održi lidersku poziciju, unapredi e-commerce usluge i uvede nove tehnologije, poput električnih vozila i veštačke inteligencije, u 2025. godini.

  • Vaša kompanija je u julu oborila rekord ostvarivši preko milion isporuka. Šta je sve doprinelo ovom uspehu i kako planirate da nastavite s takvim rezultatima sledeće godine?

Kada pogledam sve što smo postigli, obaranje rekorda ostvarivanjem više od milion isporuka u julu – samo je logičan rezultat naše posvećenosti i predanosti. Ovaj uspeh nije slučajnost, već rezultat dugoročnih ulaganja u modernizaciju i stalnog truda celokupnog tima. Optimizacija procesa, implementacija naprednih softverskih rešenja i strateška partnerstva bili su ključni za naš napredak. Uvođenjem novih tehnologija, naročito robotizacije u magacinima, povećali smo kapacitete i ubrzali isporuke. Sledeće godine ne planiramo da usporimo! Dalja ulaganja u digitalizaciju, širenje mreže Dexpress paketomata i otvaranje novih paket-šopova omogućiće nam da očuvamo lidersku poziciju i konstantno unapređujemo naše rezultate iz godine u godinu.

  • Uveli ste robote u proces sortiranja, što je značajno povećalo efikasnost. Kako je to promenilo svakodnevni rad i imate li u planu još sličnih inovacija?

Uvođenje robota nije samo tehnička inovacija – to je potpuna promena u načinu poslovanja. To nam je omogućilo da povećamo kapacitete i smanjimo troškove, ali i da podignemo standarde preciznosti i brzine. Planiramo još veće korake u automatizaciji, uključujući pilot-projekte sa veštačkom inteligencijom za predviđanje opterećenja i optimizaciju isporuka. Naš cilj je da izgradimo sistem koji će korisnicima omogućiti besprekornu i brzu uslugu u svakom trenutku.

  • Kako su vaši zaposleni prihvatili uvođenje robota u rad i kako je to uticalo na produktivnost tima?

Zaposleni su od početka prihvatili inovacije i pokazali veliku želju za učenjem. Prvo smo organizovali obuke, kako bi svako od njih razumeo prednosti novih tehnologija. Rezultati su bili odmah vidljivi – produktivnost je porasla, a tim je postao još usklađeniji. Verujem da je robotizacija ujedno postavila temelje za još brži i bolji razvoj, ali i ojačala našu korporativnu kulturu – inovacije i timska sinergija sada idu ruku pod ruku. Mislim da ovo iskustvo pokazuje da je promena uvek prilika za rast i napredak.

Nikola Riznić, generalni direktor DExpressa

  • Dexpress paketomati su doneli novi način dostave korisnicima. Kakve su povratne informacije do sada i planirate li da širite ovu mrežu u 2025. godini?

Povratne informacije korisnika zaista su izuzetne. Paketomati su postali sinonim za fleksibilnost i brzinu. Ljudi vole što mogu preuzeti paket kad im to odgovara, bez potrebe da čekaju kurira. Naša mreža pokriva celu Srbiju, a to nas čini jedinstvenima u regionu. Sa ponosom ističemo da smo u ovoj godini kroz naše paketomate isporučili neverovatnih 1,5 miliona pošiljaka, što jasno pokazuje poverenje koje nam korisnici ukazuju svakog dana. U 2025. godini planiramo da dodatno proširimo mrežu paketomata, sa posebnim naglaskom na manje razvijena područja. Naš cilj je da uslugu učinimo još dostupnijom, kako bi naši korisnici imali potpunu kontrolu nad svojim paketima, bez obzira na to gde se nalaze.

  • Kako je saradnja sa Shoppsterom doprinela vašim uslugama i kakvi su planovi za unapređenje tog partnerstva u budućnosti?

Saradnja sa Shoppsterom je strateški važna za nas jer nas je povezala direktno sa svetom e-trgovine, koja je jedan od najbrže rastućih segmenata. Zajedno smo unapredili logističke procese i omogućili brže i tačnije isporuke. Ova sinergija nam je pomogla da odgovorimo na izazove brzog rasta onlajn trgovine. Planiramo još dublju integraciju naših sistema, a kako bismo još bolje odgovorili na specifične zahteve e-commerce korisnika, uvodićemo personalizovane usluge koje će im olakšati svakodnevne poslove.

  • Koji su najveći izazovi s kojima ste se suočili ove godine i kako ćete ih rešavati u narednoj godini?

Ove godine smo se suočili sa izazovom eksponencijalnog rasta pošiljki, koji je u velikoj meri izazvan ulaskom kineskih onlajn prodavnica na naše tržište. Ovaj trend je doveo do povećane potražnje i značajnog pritiska na našu infrastrukturu. Usmerili smo sve resurse ka stabilizaciji operacija, dok smo istovremeno implementirali nove tehnologije. Zahvaljujući timskoj koordinaciji i strateškom planiranju, uspeli smo da prevaziđemo ove izazove. U 2025. godini naš fokus će biti na još većoj fleksibilnosti sistema, uvođenju električnih vozila u flotu i dodatnoj obuci zaposlenih, kako bismo i dalje pružali vrhunske usluge, bez obzira na količinu isporuka.

  • Šta je sledeće što možemo očekivati od Dexpressa – da li pripremate nove tehnologije ili usluge za 2025. godinu?

Godina 2025. je pred nama i sigurno je da nas očekuje mnogo značajnih noviteta i inovacija. Jedan od najvažnijih koraka je uvođenje opcije plaćanja usluga direktno na našem sajtu, čime ćemo olakšati korisnicima svakodnevicu. Takođe, nastavljamo da širimo mrežu paketomata, koja će do kraja naredne godine dostići impresivnih 250 lokacija. Uvođenje opcije produženja roka za preuzimanje pošiljaka na paketomatima i paket-šopovima biće još jedan način da pružimo korisnicima veću fleksibilnost. Ujedno, kroz sve ove inovacije želimo da redefinišemo standarde u industriji i da Dexpress ostane sinonim za efikasnost, tehnologiju i inovacije u logistici. 

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

Izvor: BIZLife

Foto: DExpress

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE