Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Delez upozorio na zloupotrebu brenda Maxi

    Kompanija Delez Srbija (Delhaize) obavestila je i upozorila kupce da je došlo do zloupotrebe brenda Maxi i to tako što je otvoren sajt putem koga se potrošači pozivaju da učestvuju u navodnoj nagradnoj igri, odnosno konkursu i osvoje vaučere za kupovinu u određenom iznosu.

    „Kompanija Delez Srbija i Maxi apeluje na svoje kupce da ne učestvuju u pomenutoj navodnoj nagradnoj igri, odnosno konkursu na ovom, ili bilo kom drugom neovlašćenom sajtu kako ne bi došli u situaciju da budu deo bilo kakvih nelegalnih inicijativa ili žrtve prevare,“ navode iz kompanije.

    U Delezu napominju kao vlasnik maloprodajnog formata Maxi ne stoje iza sporne nagradne igre, odnosno konkursa, te da pravnim putem preduzimaju sve neophodne mere ka nadležnim institucijama kako bi se zaustavilo i sankcionisalo  pomenuto grubo kršenje prava intelektualne svojine.

    Svi nagradni konkursi i nagradne igre koje organizuje Maxi objavljuju se isključivo putem jedine zvanične Maxi veb stranice: http://maxi.rs/ odnosno Maxi Fejsbuk stranice:  https://www.facebook.com/Maxi.Srbija/?fref=ts.

    Izvor: BIZlife

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE