Dani komunikacija

Da li je kreativnost valuta budućnosti? Dani komunikacija otvaraju ključna pitanja

Učesnici velikog festivala tržišnih komunikacija otkriće sve o kreativnim procesima: od kreativnosti i kreacije do biznisa ideja, od globalnog priznanja do regiona koji diše kreativno – Dani komunikacija otvaraju ključna pitanja o vrednosti kreativnosti, moći nagrada, ulozi brendova i snazi ideja koje prevazilaze oglašavanje. Da su kreativnost, sunce i more nenadmašna kombinacija, dobro znaju Dani komunikacija, koji će od 15. do 18. maja u Rovinju okupiti agencije, brendove, medije i sve koji sa njima sarađuju – odnosno sve koji pokreću i grade svet tržišnih komunikacija.

„Učesnici će moći da se uključe u rekordnih 75 različitih programskih sadržaja tokom tri dana i na čak pet festivalskih bina, na kojima ćemo se družiti od jutra do mraka, uz teme značajne za kreativnu industriju i više od neverovatnih 180 govornika, što festival čini posebnom prilikom za razvoj kreativnih potencijala i cele industrije“, izjavila je direktorka festivala i programa Dunja Ivana Ballon, predstavljajući nove najave programa.

Dani komunikacija otvaraju prostor za iskrene, intenzivne, ponekad i neprijatne razgovore – one koji preispituju granice kreativnosti kroz prizmu biznisa, kulture, ekonomije, tržišta i autentičnosti. Među njima izdvajamo:

ON THE ROLE OF CREATIVITY TODAY

Šef kuhinje, arhitekta, modni dizajner, kandidat za Oskara, kustoskinja i kreativna direktorka dolaze na panel… Nije vic, već DK2025 diskusija koja postavlja pitanje: u svetu koji sve meri, može li nas kreativnost i dalje iznenaditi, izazivati norme i oblikovati kulturu – ili se danas od nje očekuje da bude poslušna i isplativa?

Razgovor u kojem će se susresti vrhunski kreativci iz različitih oblasti – od gastronomije do mode, filma i arhitekture – moderiraće najnagrađivanija hrvatska kreativna direktorka i predsednica Uprave HURA-e Jelena Fiškuš (Studio Sonda). Učestvovaće filmski reditelj nominovan za Oskara i Vizionar godine Nebojša Slijepčević; šef kuhinje i vlasnik restorana sa Mišlenovom zvezdicom Mario Mandarić (Noel); kustoskinja i osnivačica/predsednica Nomada – Hrvatskog ureda za savremenu umetnost Vanja Žanko; poznati modni dizajner koji sarađuje čak i sa Bijonse – Juraj Zigman i jedan od najcenjenijih hrvatskih arhitekata i senior partner Studija 3LHD – Marko Dabrović.

HOW CROATIAN BRANDS CONQUER THE WORLD powered by KONČAR

Šta je potrebno da bi hrvatski brend probio granice malog tržišta i osvojio globalnu scenu? Da li je u pitanju sreća, savršen trenutak – ili hrabrost da se igra po drugačijim pravilima? U razgovoru koji moderira direktorka PR-a, marketinga i korporativnih komunikacija Nove TV, kao i direktorka marketinga i komunikacija United Medije Ivana Galić Baksa, svoja iskustva podeliće Vlatka Kamenić Jagodić (direktorka marketinga i korporativnih komunikacija u KONČAR-u), Filip Ivanišević (voditelj Partner Marketing Odseka u Infobipu), Daniel Ackermann (CEO Luppe & Degordiana) i Sanja Garaj Miloš (direktorka korporativnog marketinga u Podravki). Ova rasprava ponudiće uvid u uspešne priče domaćih brendova koji su se izborili za svoje mesto na globalnoj sceni, ne čekajući srećne okolnosti već pametnim i često rizičnim potezima.

CREATIVITY: THE BUSINESS OF IDEAS II

Zašto kreativci moraju da opravdavaju svoje ideje pred brojevima i tabelama – a nikada obrnuto? Na tragu teze čuvenog Roryja Sutherlanda sa DK2023 o nesrazmeri kreativnog i racionalnog mišljenja, festival otvara prostor za važnu perspektivu i postavlja pitanje: mogu li kreativnost i profit postati ravnopravni partneri?

Diskusiju će moderirati Đorđe Janković (rukovodeći partner & kreativni direktor, Friday Finally), a u njoj će učestvovati regionalni lideri agencija: Aleksandra Dilevska (generalna direktorka Publicis Groupe Hrvatska i Severna Makedonija; glavna operativna direktorka Publicis Groupe Adriatic), Tine Lugarič (suosnivač & kreativni direktor agencije Trampolin iz Slovenije) i Vesna Beganović (osnivačica i partnerka agencije Viamedia sa kancelarijama u Sarajevu i Dubaiju). Zajedno će razgovarati o tenziji – ili možda sinergiji – između stvaralačke strasti i poslovnog uspeha.

PPP: WHY AWARDS BUILD CAREERS powered by Ožujsko pivo

Da li su nagrade tu da grade tržišta, agencije i karijere – ili samo nečiji ego? Ako pitate dobitnike – neprocenjive su. Ako niste među njima – često se čine besmislenima. Razgovor će predvoditi domaći kreativac nagrađen Kanskim lavom – Nikola Žinić (glavni kreativni direktor, Bruketa&Žinić&Grey) uz vrhunski panel sastavljen od predsednika žirija svih DK takmičenja: Kristina Hustić (direktorka marketinga, PIK Vrbovec – predsednica žirija Effie Awards Croatia), Marin Ostojić (kreativni direktor, ZOO agencija – predsednik žirija IdejaX), Nela Fegić Moguljak (izvršna direktorka i rukovodilac digitalnog odeljenja, Imago Ogilvy – predsednica žirija MIXX Awards), Sean Poropat (kreativni direktor i suosnivač, Studio Sonda – predsednik žirija Young Lions) i predsednici žirija BalCannes takmičenja: Žarko Veljković (kreativni direktor i suosnivač, Jazavac i Utorak) i Sandra Babić (urednica, novinarka i direktorka razvoja novih proizvoda, Lider Media).

THE BALKAN… OOPS, WE MEAN CEE MARKETS SNAPSHOT

Svi koje zanima realna slika regionalnog komunikacionog tržišta – bez filtera i ulepšavanja – mogu prisustvovati ovom pregledu marketinške scene pet susednih zemalja. Bez okolišanja – samo ključni trendovi, konkretni uvidi i ono najvažnije što treba znati. O svojim tržištima govoriće Irena Miličević Vukoja (direktorka agencije Prefix i festivala No Limit bh, osnivačica i direktorka Woman.Comm Cluba) za BiH, Luka Duboković (direktor, BBDO; član HURA-e i IAB-a Croatia) za Hrvatsku, Elena Božinova (voditeljka kreativnog odeljenja, IDEA Plus 360° Communications) za Severnu Makedoniju, Luka Bajs (izvršni kreativni direktor, SHIFT) za Sloveniju i Nataša Bojanić Brukner (izvršna direktorka, Leo Burnett) za Srbiju.

Od stanja kreativnosti danas do njene evolucije sutra – istražujući kako kreacija nastaje, gde potencijalno puca i kada se menja – svaki razgovor biće svojevrsni presek komunikacione industrije, ali i poziv na delovanje. Uz izdvojene teme, mnogi drugi programski sadržaji baviće se različitim aspektima kreativnosti, uključujući: Nothing is Punk Anymore, Zagreb I Love You. What’s Next? by HDD, The Seduction of Storytelling by HUKI.

Podsećamo, uz odličan domaći program, najavljen je i niz vodećih svetskih lidera iz oblasti kreativnosti, digitala, dizajna, korisničke pažnje, pitchovanja, veštačke inteligencije i mnogih drugih tema.
Svi koji žele da budu deo ovog jedinstvenog iskustva od 15. do 18. maja u Rovinju, informacije o učešću mogu pronaći na: www.danikomunikacija.com.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

Izvor: BIZLife

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE