Labubu

Da li je HIRONO lutkica nova Labubu?

Sklonite se u stranu, Labubu lutkice, stiže nova plišana igračka koja osvaja svet kolekcionara! Za one koji još nisu čuli, novi hit zove se Hirono Living Wild Doll. 

Igračku je kreirao kineski umetnik Kasing Lung, u okviru Pop Mart serijala Monster Little, a postala je najnovija opsesija nakon što je Kim Taehyung, član BTS-a i ambasador modne kuće Celine, viđen kako je nosi na aerodromu Incheon u Južnoj Koreji, na putu za Nedeljnu modu u Parizu.

Cene su već skočile

Razumljivo, BTS pečat odobrenja izazvao je pravu pomamu među fanovima i kolekcionarima. U roku od nekoliko sati, Hirono Living Wild lutka se rasprodala na zvaničnom Pop Mart sajtu u Kini – navodno je više od 500 komada planulo odmah. Na Amazonu, preprodavci sada nude lutku za duplo veću cenu od originalne.

Ovaj nagli porast popularnosti podseća na prošlogodišnju Labubu maniju, još jednu Pop Mart kreaciju koja je stekla kultni status nakon što je Lisa iz grupe Blackpink podelila fotografije sa njom na Instagramu. Lik je ubrzo postao globalni modni dodatak – viđen kako visi sa luksuznih torbi i pojavljuje se na modnim revijama širom sveta.

Međutim, potražnja za Labubu igračkom počela je da opada poslednjih meseci, pošto je postala široko dostupna na velikim maloprodajnim platformama poput Amazona i Noona, gde se sada prodaje po sniženim cenama.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by POP MART UK (@popmartuk)

Popularni među Gen Z

Novi Hirono plišanac izgleda da je popunio taj prazni prostor. Poznat po izražajnom, pomalo melanholičnom dizajnu, Hirono je deo Monster Little kolekcije umetnika Kasinga Lunga, koja spaja dečju nevinost i nadrealnu maštovitost.

Pop Mart kolekcionarski predmeti postali su izuzetno popularni među Generacijom Z širom Azije, pretvarajući se iz niš igračaka u glavne modne simbole. Ogroman rast interesovanja imao je i veliki uticaj na vrednost kompanije Pop Mart.

U septembru, kada je potražnja za Labubu lutkom počela da opada, osnivaču kompanije, milijarderu Vangu Ningu, bogatstvo se navodno smanjilo za skoro 6 milijardi dolara u manje od mesec dana.

Sada, kada je Hirono postao viralni hit, Pop Mart bi mogao da doživi novi bum, još jednom dokazujući koliko pop kultura i moda nastavljaju da pokreću svetsku opsesiju kolekcionarskim umetničkim igračkama.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER

Izvor: BIZLife

Foto: Unsplash

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE