Ravna zemlja, zemlja

Columbia Sportswear izaziva ravnozemljaše da „pronađu kraj sveta“: Ko uspe – dobija celu kompaniju

Da li ste teoretičar zavere koji je oduvek želeo da poseduje sopstvenu kompaniju sportske opreme? Danas je vaš srećan dan, jer ako uspete da pronađete kraj Zemlje i fotografišete ga, Columbia Sportswear bi mogla biti vaša, ili bar neki od predmeta koji se nalaze u njenom sedištu u Oregonu.

Novi oglas kompanije prikazuje Tima Bojla, izvršnog direktora, kako izaziva „ravnozemljaše”.

„Tvrdite da postoji kraj Zemlje?”, kaže Bojl. „Pa samo napravite fotografiju. Pošaljite nam. I dobijate imovinu kompanije. Celu.”

Šta Bojl misli pod tim? Prema informacijama objavljenim uz video, fotografija mora prikazivati „vidljiv, fizički kraj planete Zemlje. Govorimo o beskonačnom pravom padu, bezdanom prostoru, oblacima koji se obrušavaju u beskraj.”

Kompanija je vredna 100.000 dolara

Za dodatno pojašnjenje navode i nekoliko stvari koje nisu „kraj Zemlje”, poput: „Litičke stene u Sijetlu. Ćorsokak u Kanzasu. Ili to što se vaš drug Dejv zakonski preimenovao u ‘The Edge’.”

A što se tiče toga šta znači „kompanija”, u sitnom tekstu stoji da se to odnosi na „The Company, LLC” čija se imovina procenjuje na 100.000 dolara.

Bojl je pokazao neke od tih „assetsa”: uzorke odeće, fotokopir aparat, prepariranu jelensku glavu i čak nešto što izgleda kao rashodovana gondola, tokom obilaska kancelarija Columbije.

Zemlja sada ima DVA meseca: Novi će biti sa nama do 2083. godine

Tih 100.000 dolara svakako je daleko od stvarne vrednosti Columbije. Volstrit procenjuje kompaniju – koja uključuje i brendove Prana, Sorel i Mountain Hardwear – na oko 3 milijarde dolara.

Iako deluje malo verovatno da su Columbia ili njeni advokati zabrinuti da će neko zaista uspeti da snimi pravi kraj Zemlje (koji ne postoji), možda ipak žele da se osiguraju – u slučaju da neko pronađe rupu u pravilima, kao u čuvenom slučaju Harrier aviona za 7 miliona Pepsi poena.

Ko zna? Možda će neka kartografkinja uskoro postati bogatija za 100.000 dolara, jer je negde u zabačenom delu sveta mapirala „beskonačni pravi pad, bezdan, oblake koji se obrušavaju u beskraj”.

Kako god, oglas se završava Bojlovom porukom:

„Hej, ravnozemljaši, učinite mi uslugu. Ako već idete na kraj Zemlje – nosite Columbiju.”

Columbia već godinama snima reklame u kojima nastupa njihova „prva porodica”. Gert Bojl, majka Tima Bojla i njegova prethodnica na mestu izvršne direktorke, preminula je 2019. godine u 95. godini, a u ovoj reklami nemoguće je ne primetiti odjek njenog prepoznatljivog, mrtvo-hladnog humora.

Prošlog meseca kompanija je najavila plan sukcesije, imenujući Pitera Bragdona i Džozefa Bojla za nove kopredsednike. Džozef je Bojlov sin. Ostaje da se vidi da li će i on početi da učestvuje u reklamnim kampanjama.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temamaPRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

Izvor: BIZLife

Foto: Freepik

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE