
Čokolada koja slavi svakodnevne HEROJE: O ovoj kampanji bruji ceo svet
U dirljivom omažu svakodnevnim herojima, britanski Cadbury je, u saradnji sa globalnom kreativnom agencijom VCCP, pokrenuo svoju najnoviju kampanju Made to Share. Ova inovativna interpretacija prepoznatljive Dairy Milk linije donosi zabavan zaokret u deljenju čokolade, pretvarajući i najmanje gestove ljubaznosti u proslavu povezanosti.
Svako limitirano izdanje, osmišljeno od strane VCCP i dizajnirano u studiju Bulletproof, sugeriše kako se čokolada može podeliti u svakodnevnim situacijama, uz „pravedne“ proporcije koje odražavaju velikodušnost svakog člana porodice ili prijatelja. Ove poruke čine svaku čokoladu jedinstvenim načinom da se zahvali neprimetnim junacima iz naših života.
Nova serija dolazi u pakovanjima koja su „podeljena“ u delove, prema zadacima koje ljudi obavljaju za svoje voljene. Omoti sugerišu da oni koji su bili „velikodušniji“ dobijaju veći deo slatkog užitka.
Прикажи ову објаву у апликацији Instagram
Na primer, na jednom omotu se poručuje da polovina čokolade pripada osobi „koja je vozila“, dok sledeći najveći deo ide onome „ko je navigirao“, a samo nekoliko kockica ostaje za onog „ko je spavao“ u autu.
Drugi primeri uključuju čokoladu gde najveći deo pripada osobi „koja pamti svačije rođendane“, dok je manji deo namenjen onome „ko samo potpisuje čestitke“.
Takođe postoje varijante posvećene zadacima poput ažuriranja zajedničkog kalendara, održavanja grupnog četa aktivnim, kuvanja/čišćenja/jedenja, prisvajanja pokrivača, kao i organizovanje odmora i putnih aranžmana.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: BIZLife/M.S.
Foto: Theresa Hoban Instagram Screenshot