
Brend Kim Kardašijan sada vredi 5 milijardi dolara
Modni brend SKIMS, čiji je suosnivač Kim Kardašijan, učvrstio je svoj status tržišnog giganta nakon što je prikupio 225 miliona dolara u novoj rundi finansiranja, podigavši svoju vrednost na neverovatnih 5 milijardi dolara. Investiciju je predvodila Goldman Sachs Alternatives, a svež kapital će podstaći dalju ekspanziju kompanije na globalnom tržištu, piše Hipebeast.
Munjevit rast i finansijski uspeh
Od svog osnivanja 2019. godine, SKIMS je doživeo meteorski uspon, prevazilazeći svoju početnu nišu donjeg veša za oblikovanje tela. Danas, brend nudi širok spektar odeće za slobodno vreme, sportske i muške potrepštine, a predviđa se da će ove godine premašiti neto prodaju od milijardu dolara.
View this post on Instagram
Kim Kardašijan, koja služi kao glavni kreativni direktor, naglašava da je misija brenda da „postavi novi standard u industriji“.
Globalna ekspanzija i fokus na fizičku prodaju
Prikupljeni kapital će prvenstveno biti usmeren na agresivnu globalnu ekspanziju i jačanje prisustva u fizičkoj maloprodaji. Iako je SKIMS počeo kao digitalni brend, kompanija planira da dramatično poveća broj svojih prodavnica širom sveta u narednim godinama, prelazeći na pretežno fizički model maloprodaje.
Strateški potezi i budućnost na berzi
Ova runda finansiranja prati niz strateških poteza, uključujući potpunu akviziciju Kardašijanove linije lepote, SKKN od Kim, i veliku saradnju sa Nikeom na liniji ženske sportske odeće.Sa procenom od 5 milijardi dolara, SKIMS se sada pozicionira kao snažan kandidat za buduću inicijalnu javnu ponudu (IPO) i postaje primer kako brendovi predvođeni slavnim ličnostima mogu da preoblikuju tradicionalno maloprodajno tržište.
Izvor: BIZLife
Foto: AP Photo/Seth Wenig, File






