Bogataši će od sada moći da usklade boju svog JAGUARA sa jahtom: Evo o čemu je reč
Bogati klijenti će moći da usklade paletu boja svog automobila sa bojama privatnog aviona ili jahte. Britanski proizvođač automobila Jaguar Land Rover uložiće 65 miliona funti (77 miliona evra) u proširenje svojih usluga prilagođenog farbanja vozila, saopštila je kompanija u ponedeljak. Nove lakirnice biće izgrađene u Kasl Bromviču u Velikoj Britaniji i Nitri u Slovačkoj kako bi podržale ovu operaciju.
Jaguar je naveo da će više nego udvostručiti svoj kapacitet za prilagođeno farbanje kako bi odgovorio na „rastuću potražnju za personalizovanim luksuznim vozilima“.
Bogati klijenti će moći da usklade paletu boja svog automobila sa bojama privatnog aviona ili jahte, dodaje se u saopštenju kompanije.
Jaguar, automobil (Unsplash)
„SV Bespoke“ prilagođene usluge farbanja obično dodaju 70.000 funti (83.000 evra) na prosečnu prodajnu cenu Range Rovera, koja iznosi oko 202.000 funti (240.000 evra).
Jaguar Land Rover je naveo da će investicija takođe pomoći u smanjenju potrošnje energije i vode, kao i otpada od farbanja.
Odluka dolazi nakon slične investicije konkurenta Rolls-Royce-a, koji je ranije u januaru objavio da će uložiti 300 miliona funti (357 miliona evra) u proširenje svoje fabrike u Gudvudu, u Velikoj Britaniji. Rolls-Royce je naveo da će mu nova lokacija omogućiti izradu većeg broja prilagođenih vozila.
Dodaci uključuju skulpture od punog zlata na haubi, umetnička dela od sedefa ili LED unutrašnje osvetljenje koje oponaša noćno nebo.
U decembru je Jaguar takođe privukao pažnju lansiranjem novog električnog koncept automobila, poznatog pod nazivom „Type 00“.
Brend vozila je izazvao podeljene reakcije na društvenim mrežama, pri čemu su neki tvrdili da je proizvođač automobila izgubio svoj pravac kao luksuzni brend.
Jaguar je kasnije sugerisao da je namerno želeo da izazove podeljena mišljenja – kako bi privukao veću pažnju javnosti. Posebno su burne reakcije izazvale izmene na prepoznatljivom logotipu mačke kompanije Jaguar.
Tizer video na društvenim mrežama za novi brending, u kojem je učestvovala raznolika grupa modela, takođe je bio kritikovan zbog preterane „osvešćenosti“. Neki su tvrdili da je klip previše naglasio inkluzivnost, bez prikazivanja automobila.