BMW biznis liga, IV kolo: Strategija je tu da ostane, a taktike su tu da se prilagođavaju
Ljudi iz sveta biznisa nakratko su kancelarije zamenili trkačkom stazom i odmerili snage za volanom. Na NAVAK-u održano četvrto kolo BMW biznis lige, a učesnici su imali prilike da na vrhunskim automobilima testiraju svoje vozačko umeće. BMW Srbija i BIZLife su i ovoga puta obezbedili dozu adrenalina svim učesnicima i dali im priliku da se oprobaju u vozilima ovog brenda.
Martina Petrović, Head of marketing and corporate communications, A1
- Šta je zajedničko dobrom vozaču i dobrom menadžeru?
Da zna gde želi da stigne i da je spreman da prilagodi putanju. A što se mene lično tiče – i da uživa u putu.
- Da li, po vašem mišljenju, vozač koji prvi put vidi stazu može da nadmaši iskusnog vozača?
U većini slučajeva – ne može. Ali važno je da imamo otvoren um i ostavimo ideju da takve situacije, ma koliko malo verovatne bile, mogu da se dese – to su retki, izuzetni pojedinci koji naiđu na kao za njih krojene prilike.
- Vozači često moraju da menjaju taktiku u toku trke. Da li ste i vi nekad bili u takvoj situaciji?
Konstantno. Strategija je tu da ostane, a taktike su tu da se prilagođavaju.
- Šta najviše cenite kod suvozača u poslovnom, a šta kod suvozača u privatnom životu?
Ako sklonimo po strani očekivano, u oba konteksta mi je važno da se zabavimo. U poslu, u masi obaveza, uvek se mogu naći zabavni projekti, a od osobe koja sedi na mestu suvozača u kolima – insistiram na dobroj, a ponekad i samo zabavnoj muzici.
- Da li vam je u karijeri (ali i u privatnom životu) važnija brzina ili pouzdanost?
Po prirodi, težim pouzdanosti. Ali to ne vidim kao suprotnost brzini – kada situacija zahteva, donosim odluke u kratkom roku, oslanjajući se na raspoložive informacije, prethodno iskustvo i očekivane rezultate.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER
Izvor: BIZLife
Foto: iDook media