Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Biljana Obradović

    Biljana Obradović je poznato TV lice, a sada ima i svoju liniju prirodne kozmetike

    Biljana Obradović svima nam je poznata kao voditeljka emisije City i kao neko ko se više od dve decenije bavi TV novinarstvom kroz razne formate, ali je sada odlučila da se oproba u nečemu potpuno drugačijem. Ona je pokrenula liniju prirodne kozmetike „Bio cosmetics by Biljana Obradović“.  

    „Poznato je da sam kao neko ko je već 27 godina u medijima bila preteča mnogih stvari koji su se tek kasnije pojavile i zaživele u našem medijskom prostoru. Zašto to spominjem? Iz razloga što lično imam potrebu da uradim ono što niko drugi nije“, počinje priču Biljana.

    Ona je 2022.godine dobila pozov Vana Kozmetike da uradi liniju kozmetike koja bi nosila njeno ime.

    „Ja sam to prihvatila, ali pod uslovom da se ja pitam za ambalažu, kvalitet i kompletno idejno rešenje, kao i asortiman koji plasiramo. Pošto 30 godina moje lice neguje Marija Đorđevič-kozmetički tehničar, pozvala sam je i predloźila ideju. Svima sam rekla da dok kreme i serumi ne budu takvi da ih ja koristim svaki dan, ne idemo na tržiste i tako je i bilo“, kaže ona.

    Kako je 2023. godina bila izuzetno izazovna za sve, morala je promeni strategiju promocije.

    „Ponela sam na mini odmor SPF 50 i hijaluron kremu i posle dva meseca korišćenja, rekla sam – to je to. Želela sam da ova kolekcija liči na mene i da kad kažete „Bio cosmetics by Biljana Obradović“ znate da je to kvalitet, otmenost, vrnunski dizajn i na kraju po cenama pristupačna svim damama. Mnoge žene danas ne mogu da priušte sebi skupe brendove, koji i ne znače nužno kvalitet, jer sve imamo različite tipove kože, zato sam želela da se osećaju posebno i mislim da sam u tome i uspela od dizajna do kvaliteta“, objašnjava ona.

    O kakvoj kozmetici je reč?

    Reč je o prirodnoj kozmetici, koja ima sve neophodne sertifikate i koja je rađena od organskih sastojaka. Bio cosmetics by Biljana Obradović sadrži pet proizvoda – retinol kremu i serum, hijaluron kremu i serum i SPF 50 za zaštitu od UVA i UVB zračenja.

    „Kreme imaju laganu teksturu, nemaju parabene, koža lepo upija i što je važno, već posle par dana vidite pozotivne promene na licu, kao na primer nakon korišćenja kreme sa hijaluronom koja je moja omiljena. Kreme se mogu kupiti pojedinačno ili u luksuznom boxu uz koji na poklon dobijate i masku za spavanje. odmor ili put sa mojim inicijalima“, objašnjava ona za BIZLife.

    Zašto baš prirodna kozmetika?

    „Nažalost, mi ne možemo da se izolujemo iz sveta, jer sve oko nas je zagađeno – od vode, vazduha, emisija zagađenih materijala, ali bar možemo da se potrudimo da kao što jedemo više organske proizvode, tako ne stavljamo čisti hemiju na lice. Kao što u modi vlada pravilo – manje je više, tako i sama nega počinje od obične vode i umivanja, a mora da se završi obaveznom skidanjem šminke. Da biste produźile mladost, sveźinu, lepotu, osnova je higijena i dnevna rutina koju bi trebalo da učimo još u pubertetu. Ukiliko toga nema, ne postoji nijedna krema koja će srediti kožu“, kaže naša sagovornica.

    Naravno, shodno koži lica, biramo i proizvode.

    https://www.youtube.com/results?app=desktop&sp=mAEA&search_query=bio+cosmetics+biljana+obradovic

    „Nije sve za svakoga i treba biti pažljiv sa upotrebom istih, jer danas usled pojave društvenih mreža imamo mnoge proozvode koji ili nisu ili određenu dob, ili se nikako ne koriste tokom leta i sunčanih dana, poput retinola“, kaže ona.

    Moj brend – to sam ja! Mi da se pitamo, cene bi bile još niže, ali nažalost i tržiste i takse diktiraju uslove. Ovo je luksuzni brend koji je namenjen svim damama koje žele da se osećaju svetski, da imaju na svojim policama luksuzna pakovanja i da su sigurne u kvalitet po pristupačnim cenama! Uradili smo i youtube prezentaciju gde se dame mogu upoznati sa svakim proizvodim pojedinsčno kao i načinom upotrebe.

    Prepoznatljivost – mana ili ne?

    Na pitanje da li joj je to što je poznto TV lice prednost ili mana, odgovara:

    „Kod mene je glavni problem vreme koje nemam. Velika je konkurcija i ukoliko niste jako farmarceutsko ime ili javna ličnost sa kredibilitetom, za početak imate problem sa vidljivošću! Mi se ovde uzdamo i u reklamu – od usta do usta, pored klasičnog marketinga i PR , jer je preporuka da je nešto dobro najvažniji faktor. Uvek će biti komentara, ma šta ona zna, ona  sad pravi kreme? Ali ja ne mutim kreme, za to postoje magistri farmacije i tehnolozi koji su za to školivani. Ja sam zadužena da to celokupni proizvod bude vrhunskog dizajna i da uz kvalitet žene zaista budu zadovoljne. Ime koja sam ja godinama gajila u svetu medija i sporta mi daje kredibilitet i žene mi zaista veruju“, objašnjava Biljana.

    Za sada proizvodi mogu da se kupe preko IG profila, kao i profila SPF 50 krema za zaštitu od Sunca, a uskoro će biti i u dr Max apotekama.

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

     

    Izvor: BIZLife/Gorica Mitrović

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE