St.Regis

Beograd kroz vizuru „St. Regisa”: Kako prestižni brend donosi novo iskustvo gostima, ali i celom gradu?

Beograd je postao deo ekskluzivne mreže gradova u kojima posluje prestižni „St. Regis”, hotel poznat po vrhunskoj usluzi i luksuznom iskustvu. Ovaj dolazak ne samo da podiže standarde u domaćem hotelijerstvu već i pozicionira prestonicu kao sve atraktivniju destinaciju za luksuzne putnike. Kako je taj brend prilagođen specifičnostima domaćeg tržišta i šta dolazak „St. Regisa” znači za Beograd kao luksuznu destinaciju – za BIZLife otkriva Tijana Negovanović, Director of MarketingThe St. Regis Hotel & Residences Belgrade.

Beograd je odnedavno postao tek šesta lokacija u Evropi gde možete odsesti u prestižnom hotelu „St. Regis”. Kakav je osećaj biti deo jednog ovakvog, prestižnog lanca hotela?

‒ Biti deo lanca hotela „St. Regis”, koji broji više od 60 hotela širom sveta, zaista je privilegija. Posebno je značajno što je naš grad postao tek šesta lokacija u Evropi gde je „St. Regis” prisutan, i to čak pre Londona i Pariza.

Za mene lično, ovo predstavlja izuzetnu čast i odgovornost, priliku da doprinesem predstavljanju bogatog nasleđa i personalizovane usluge, po kojoj je „St. Regis” poznat više od jednog veka. Svaki hotel ovog lanca nosi sa sobom specifičnu priču i duh destinacije, a naš zadatak je da kroz promišljeno kreirane sadržaje, vrhunsku pažnju posvećenu detaljima i autentičan odnos prema svakom gostu tu priču ispričamo na način koji će ostaviti trajan utisak.

Verujem da Beograd kroz dolazak brenda kao što je „St. Regis” dobija priliku da se predstavi u novom svetlu, kao mesto koje neguje tradiciju, a istovremeno prihvata savremene trendove i otvara vrata svetskim standardima gostoprimstva. Naš cilj je da svako iskustvo koje pružimo bude više od boravka, da postane lična priča i uspomena na grad koji inspiriše i ostavlja poseban trag.

Koji su bili prvi koraci u adaptaciji globalnog imidža brenda „St. Regis” na specifičnosti tržišta Srbije? Da li su postojale neke lokalne karakteristike koje ste morali da uzmete u obzir?

Photo shoot Novembre 2024

‒ Prvi koraci u adaptaciji globalnog imidža brenda „St. Regis” na specifičnosti tržišta Srbije bili su izuzetno inspirativni. Dolazak ovog brenda, koji ima bogatu tradiciju, na naše tržište donelo nam je priliku da pažljivo ugradimo lokalne elemente u sve što činimo, a da pritom zadržimo onu suštinsku prepoznatljivost „St. Regisa”.

Beograd i Srbija imaju duboko ukorenjenu kulturnu baštinu, koja je neizmerno bogata i raznolika. Kroz pažljivo osmišljavanje svakog detalja našeg hotela, od dizajna do gastronomije, nastojali smo da donesemo duh grada i zemlje u svakodnevno iskustvo naših gostiju. Naša prisutnost u Beogradu nije samo prilika da pružimo luksuznu uslugu, već i da ispričamo priču o ovom mestu, o njegovoj autentičnosti i jedinstvenosti.

U procesu adaptacije posebno smo se oslonili na elemente koji su neposredno povezani sa Srbijom. Na primer, sedam pažljivo odabranih motiva, poput reka Save i Dunava, starog i novog Beograda, umetnosti, vina, kafe, tekstila i zanatskog rada, utkano je u svaki aspekt dizajna, materijala i ambijenta.

Jedan od trenutaka ove integracije jeste St. Regis Bar, sa muralom na kojem vile iz srpske mitologije igraju kolo. Ovaj vizuelni element nije samo umetnički prikaz, već i simbol zajedništva, radosti i duhovnosti, što želimo preneti našim gostima. Svaki kutak našeg hotela nosi trag Beograda i Srbije, čineći boravak ne samo luksuznim već i emotivnim iskustvom.

Takođe, posebno mesto zauzima gastronomija. Kroz Savant Brasserie povezali smo se sa lokalnim proizvođačima, stvarajući jela koja pričaju priču o Srbiji, njenim plodovima i tradicijama. Naše priče dodatno su obogaćene kroz saradnje koje imamo sa modnim dizajnerom Aleksandrom Zabunovićem i umetnikom Markom Desivojevićem, koji svojim radovima posebno izrađenim za naš brend unose domaću kreativnost i originalnost u naš prostor.

Naš cilj nije samo da pružimo boravak – naš cilj je da svaki gost ponese sa sobom, bilo gde da ide, uspomenu na Beograd i Srbiju, kroz emociju, miris, ukus i priču koju je doživeo.

Adaptacija brenda na specifičnosti lokalnog tržišta u Srbiji rezultirala je stvaranjem jedinstvenog iskustva koje ujedinjuje globalnu tradiciju „St. Regisa” sa autentičnošću Beograda i Srbije, čineći našu ponudu zaista posebnom.

Photo shoot July 2024

Hotelijerstvo je često percipirano kao industrija u kojoj je konkurencija velika. Kao žena na jednoj od vodećih pozicija, da li mislite da je važno doneti drugačiji pristup u pogledu liderstva i timske dinamike, naročito u luksuznoj hotelijerskoj industriji?

‒ Hotelijerstvo je industrija sa mnogo konkurencije, ali i sa često sličnim pristupima. Verujem da upravo luksuzno hotelijerstvo traži nešto drugačije, ne samo besprekorne standarde već i iskrenu pažnju prema ljudima. Liderstvo za mene znači mnogo više od pozicije. Ono podrazumeva odgovornost da inspirišemo, osnažujemo i zajedno rastemo.

Kao žena na jednoj od vodećih pozicija u hotelu koji postavlja nove temelje luksuznog ugostiteljstva u ovom delu Evrope, svesna sam koliko je važno graditi kulturu poverenja, međusobne podrške i kontinuirane inspiracije. U hotelu „St. Regis” ponosno ističemo da 46 odsto vodećih pozicija zauzimaju žene, ali ono što zaista čini razliku jeste način na koji međusobno podstičemo jedni druge da budemo bolji i da učimo iz različitih perspektiva.

Na kraju, luksuz nije samo u prostoru ili usluzi, već u emocijama i pažnji prema detaljima. Verujem da se to isto odnosi i na vođenje tima, kroz pažljivo osluškivanje, postavljanje jasnih ciljeva i stvaranje okruženja u kojem svako ima priliku da doprinese i da se razvija. Tek tada možemo istinski stvoriti iskustva koja ostaju urezana u sećanju naših gostiju.

Koji su bili ključni momenti tokom vašeg profesionalnog puta kada ste osećali da vaša pozicija, kao žene na rukovodećoj funkciji, menja način na koji se gleda na marketing i upravljanje u hotelima?

‒ Kada sam započela svoju karijeru u hotelijerstvu, pre više od 10 godina, industrija je bila značajno više naklonjena muškarcima, naročito kada su u pitanju rukovodeće pozicije i platne razlike. Iako se situacija promenila, te danas vidimo sve više žena na liderskim pozicijama, i dalje postoje segmenti naše industrije u kojima taj „majndset” nije u potpunosti evoluirao.

Kao deo prvog međunarodnog luksuznog hotelskog brenda u Srbiji, imam priliku da dopriwnesem oblikovanju tržišta i pozicioniranju luksuznog ugostiteljstva kod nas. Ova uloga nosi veliku odgovornost, ne samo u pogledu liderstva već i kroz strateški pristup marketingu, koji se neprestano menja zajedno sa trendovima i očekivanjima modernih luksuznih putnika.

Danas, marketing u hotelijerstvu nije samo stvar kreativnosti, on je duboko povezan sa prodajom i ukupnim komercijalnim uspehom hotela. Zato je ključno da marketing i prodaja rade ruku pod ruku, kako bi ne samo privukli goste već i stvorili dugoročnu vrednost i lojalnost brendu. Moja uloga nije samo da pričam priču o brendu, već da kroz strateške odluke direktno utičem na njegovu poziciju na tržištu i finansijske rezultate.

Kako vidite budućnost luksuznog turizma u Srbiji i regionu? Da li mislite da bi dolazak hotela „St. Regis” mogao da otvori vrata za širenje drugih luksuznih brendova u budućnosti?

‒ Dolazak „St. Regisa” u našu prestonicu nije samo korak napred za naš brend, već i istorijska prekretnica za razvoj luksuznog segmenta turizma u Srbiji i regionu. Kao prvi međunarodni brend ove klase na tržištu, postavljamo temelje za novu eru, u kojoj luksuz postaje mnogo više od usluge, postaje jedinstveno iskustvo, koje ne samo da zadovoljava već i oblikuje i transformiše tržište. Naša prisutnost ovde nije samo simbol prestiža, već i katalizator za podizanje standarda, stvarajući temelje na kojima će rasti budućnost luksuzne industrije u ovom delu sveta.

Srbija i region poseduju bogatstvo tradicije, kulture i jedinstvenih doživljaja, a Beograd, sa svojom dinamičnom atmosferom, ima potencijal da postane prepoznatljiv centar luksuznog turizma. Dolazak „St. Regisa” daje ovom potencijalu novu dimenziju, čineći ga vidljivijim na globalnoj mapi luksuznih destinacija.

Verujem da će prisustvo „St. Regisa” otvoriti vrata za širenje drugih luksuznih brendova, jer luksuz nije samo o prestižu već i o stvaranju novih vrednosti i iskustava koja podstiču dalji rast tržišta. Beograd, kao najsjajnija tačka na ovom putu, sada ima priliku da postane ključna destinacija za visokoprofilne putnike, a naš dolazak samo potvrđuje njegov potencijal da uđe u vrh luksuznog turizma.

Da li možete da podelite neki zanimljiv momenat tokom karijere u hotelijerstvu koji vas je posebno inspirisao ili poslužio kao smernica u vašoj karijeri?

‒ Tokom karijere imala sam mnogo momenata koji su me oblikovali, inspirisali i pomogli mi da rastem – kako profesionalno tako i lično. Svaki izazov i svaka prilika doneli su novo iskustvo, ali ono što me najviše inspiriše jesu žene sa kojima imam priliku da radim.

U hotelijerstvu, kao i u mnogim industrijama, neprocenjivu vrednost imaju podrška i razmena znanja. Kroz godine sam bila okružena snažnim, posvećenim i talentovanim ženama koje su mi davale vetar u leđa, a među njima bih posebno istakla svoju dragu prijateljicu i koleginicu Dinu, direktorku prodaje. Naša saradnja i međusobna podrška pokazale su mi koliko je važno imati ljude u svom okruženju sa kojima možeš da deliš vizije, izazove i ideje, jer upravo te razmene često donose najveće pomake.

Verujem da je snaga liderstva u tome da učimo jedni od drugih, inspirišemo se i zajedno pomeramo granice, a žene u ovoj industriji to čine svakodnevno. 

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

Izvor: BIZLife Magazin

Foto: Matteo Barro / Marriott International, Miša Obradović

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE