Blagoje Kešelj, Anker

Beograd je uvek prva stanica za velike tehnološke kompanije poput Ankera

Ako ste ljubitelj kvalitetne tehnologije – od brzih punjača i bežičnih zvučnika do pametnih kućnih uređaja – onda vam je ime Anker verovatno već poznato. Ova globalno prepoznata tehnološka kompanija, čiji proizvodi osvajaju korisnike širom sveta, upravo je otvorila svoju prvu prodavnicu u Evropi – i to baš ovde, u Beogradu.

U tržnom centru „Galerija” posetioci sada imaju priliku da na jednom mestu isprobaju najnovije uređaje iz Ankerove porodice, uključujući brendove kao što su soundcoreeufyNebula i AnkerMake. Osim toga što pruža potpuno praktično iskustvo sa tehnologijom, ova prodavnica predstavlja i važan korak u jačanju prisustva kompanije u našem regionu.

Anker

U razgovoru sa Domagojem Čavarom, višim menadžerom prodaje za Anker u Jadranskom regionu, saznali smo zašto je Beograd izabran za evropski debi, šta kupci mogu da očekuju i šta budućnost donosi ovom inovativnom tehnološkom gigantu.

  • Beograd je izabran kao lokacija za prvu prodavnicu Anker u Evropi. Koji su bili ključni razlozi iza te odluke?

Beograd se izdvojio kao dinamičan, progresivan grad sa sve većom potražnjom za inovativnom potrošačkom tehnologijom. Uz podršku i entuzijazam našeg lokalnog distributera, kompanije Atom Partner, prepoznali smo jedinstvenu priliku da se direktno povežemo sa tehnološki pismenom publikom koja ceni funkcionalnost i dizajn. Uz to, strateška pozicija Srbije unutar šireg balkanskog regiona čini je idealnom početnom tačkom za naše prisustvo u Evropi.

  • Šta potrošači mogu da očekuju od prve prodavnice Anker u Srbiji? Da li će biti dostupni svi Ankerovi brendovi, kao što su soundcoreeufyNebula i AnkerMake?

Apsolutno. Prodavnica je osmišljena kao impresivno brend iskustvo koje okuplja ceo naš portfolio, uključujući brendove soundcore za vrhunski zvuk, eufy za pametna kućna rešenja, Nebula za prenosivu zabavu i AnkerMake za kreativnu tehnologiju, poput 3D štampe. Kupci će moći da testiraju, uporede i zaista dožive našu tehnologiju iz prve ruke.

Anker

  • Da li će lokalna ponuda uključivati ekskluzivne proizvode, promocije ili limitirane edicije dostupne samo na ovom tržištu?

Da, pripremili smo nekoliko ekskluzivnih promotivnih paketa i akcija posebno prilagođenih ovom tržištu. Razumemo da srpski potrošači vrednuju i inovacije i pristupačnost, tako da nudimo limitirane proizvode i rani pristup određenim novitetima direktno u prodavnici. Sarađujemo sa lokalnim partnerima kako bismo kreirali pakete specifične za Srbiju, a koji pružaju bolje korisničko iskustvo po pristupačnijoj ceni.

  • Kako će prodavnica u „Galeriji” unaprediti korisničko iskustvo u poređenju sa onlajn kupovinom?

Ništa ne može da zameni iskustvo kada proizvod možete da isprobate pre kupovine – da osetite kvalitet izrade, testirate zvuk ili vidite kako pametni uređaji funkcionišu u realnom vremenu. Prodavnica u „Galeriji” je osmišljena da pruži upravo to taktilno iskustvo, uz podršku stručnog osoblja, koje je tu da ponudi personalizovane savete i pomoć.

  • Anker je globalno prepoznat kao inovator u oblasti punjenja, zvuka i pametne kućne tehnologije. Kako biste definisali osnovne vrednosti koje Anker prenosi kroz svoje proizvode?

U Ankeru verujemo da inovacije treba da budu intuitivne, pouzdane i dostupne. Svaki proizvod odražava našu posvećenost rešavanju stvarnih potreba korisnika kroz elegantna i visokoefikasna rešenja. To postižemo dubinskom analizom problema, opsežnim istraživanjem tržišta i podataka, a zatim odlučnim pristupom rešavanju. Fokusirani smo na kvalitet, dizajn usmeren na korisnika i stalno unapređenje – vrednosti koje prepoznaju naši korisnici širom sveta.

  • Koliko su istraživanje i razvoj važni za Anker i kako se te inovacije odražavaju u ponudi na evropskom tržištu?

Istraživanje i razvoj su srž svega što radimo. Značajno reinvestiramo u tehnološki razvoj, zbog čega naši proizvodi konstantno pomeraju industrijske standarde. Nudimo najnaprednije funkcionalnosti, poput korišćenja veštačke inteligencije u našim proizvodima ili sledeće generacije poništavanja buke, koje odgovaraju očekivanjima lokalnog tržišta u pogledu performansi, održivosti i pametne integracije.

  • Koji su Ankerovi planovi za prisustvo i rast na tržištima u razvoju, poput Balkana?

Balkan vidimo kao region pun potencijala – digitalno pismeni potrošači, rastuće interesovanje za pametnu tehnologiju i snažna želja za inovacijama. Planiramo da proširimo broj Ankerovih prodavnica, sarađujemo sa više lokalnih partnera i ponudimo lokalizovane usluge, uključujući korisničku podršku i strateška partnerstva. Beograd je tek prvi korak u široj regionalnoj strategiji.

Anker

  • Koja su tri Ankerova uređaja bez kojih ne možete da zamislite svoj dan?

Lično, ne mogu da zamislim dan bez Anker MagGo Power Banka – kompaktan je, brz i veoma praktičan za brzo dopunjavanje iPhonea, pravi spas tokom putovanja. Slušalice Soundcore Liberty 4 NC su moj izbor za pozive i muziku, zahvaljujući udobnosti i vrhunskom poništavanju buke. A kod kuće – eufy RoboVac X10 Pro, jer održava stan besprekorno čistim, dok se ja fokusiram na posao ili porodicu.

  • Koje uređaje biste preporučili nekome ko prvi put kupuje Ankerove proizvode?

Za prve kupce uvek preporučujem Anker 735 Charger (GaNPrime) – kompaktan je, izuzetno snažan i savršeno pokazuje šta Anker predstavlja: pametan dizajn i vrhunske performanse. Ako su više zainteresovani za zvuk, zvučnik soundcore Motion X600 pruža premijum iskustvo koje iznenadi većinu ljudi već pri prvom slušanju. To je sjajan ulazak u naš svet.

Otvaranjem svoje prve prodavnice u Evropi, upravo u Beogradu, Anker jasno pokazuje posvećenost novim tržištima i bližem odnosu sa potrošačima. Kroz spoj vrhunskih proizvoda, lokalne podrške i snažne strategije rasta, kompanija postavlja temelje za dalje širenje u regionu i šire.

U vremenu kada potrošači traže pouzdana tehnološka rešenja koja prate savremen način života, Anker teži da bude prvi izbor – kako za one koji tačno znaju šta im treba tako i za one koji tek ulaze u svet pametne tehnologije.

Otvaranje prodavnice u Beogradu nije samo investicija u maloprodajni prostor – to je investicija u poverenje i povezivanje sa korisnicima. A sudeći po svemu, ovo je tek početak. 

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

Izvor: BIZLife

Foto: Anker

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE