Zadovoljan korisnik? DA!

Ekipa Balkan Beta – direktor sportskog klađenja Mirza Čapra i direktor kazina Dejan Tasić – za novogodišnje izdanje BIZLifea prave presek važnih poslovnih zbivanja u 2022. godini

  • Pored širenja mreže, jedan od ciljeva u 2022. bio je i rad na unapređenju proizvoda i igračkog iskustva. Na koji način ste unapredili ponudu iz domena sportskog klađenja i slot-igara?

Mirza Čapra: Unapređenja koja smo uveli nastala su usled osluškivanja potreba igrača. Nakon uvođenja prevremene isplate tiketa kroz opciju Cashout za klađenje uživo, omogućili smo istu pogodnost i za proizvod Pre match. Pred sam početak Svetskog prvenstva uveli smo i Cashback na jedan promašen par, a kreativni tim je na sve ovo dodao još jednu opciju. Ukoliko igračima tiket ne bude dobitan, a igrač je imao šansu da njegova ekipa pobedi iz penala i da dobije novac, u slučaju da je penal promašen – ne obaramo tiket, već računamo taj par kao nevažeći, tj. računamo kvotu jedan za taj meč. To je jedinstvena prednost za igrače ne samo na našem prostoru već i globalno.

Dejan Tasić: Lokali Balkan Beta poznati su po premijum ponudi kada su u pitanju slot i rulet mašine. Pored rekordnog broja lokala koje smo otvorili tokom godine, imamo najmodernije mašine na tržištu. Novih petnaest lokala opremili smo najsavremenijim aparatima, a unapredili smo ponudu i u ostalim lokalima. Dodali smo i preko deset Gewete mašina, kako bismo igračima što više olakšali postupak uplate i isplate.

  • Sa kojim ste se izazovima suočavali?

Mirza Čapra: Izazovi na koje smo morali da odgovorimo uglavnom su bili vezani za internu reorganizaciju kadrova. Rad na internim izmenama pozicija i obukama koje su tekle paralelno sa redovnim aktivnostima, potrebe za proširivanjem tima u skladu sa rastućim potrebama posla – podstakli su nas da napravimo potpuno novu strategiju organizacije, koja će se u budućnosti bazirati na maksimalnoj univerzalizaciji radnih mesta. Cilj je da što više ljudi bude obučeno za rad na oba segmenta – Pre match i klađenju uživo, kako bismo na bilo kakva iznenađenja u budućnosti reagovali potpuno spremno.

Dejan Tasić: Kada je reč o slotu, to je, definitivno, lansiranje kartice lojalnosti Balkan klub, projekat koji razvijamo skoro dve godine i iza koga stoji zalaganje gotovo svih sektora. Naš prvi program lojalnosti slot-igračima donosi brojne pogodnosti. Program obuhvata sakupljanje poena za igru na slotu i ruletu, zasad u lokalima, a uskoro i onlajn. Igrači imaju mogućnost za razne benefite, od sakupljanja poena koje mogu da pretvore u novac, preko besplatnog pića i hrane, do VIP statusa, gde pored standardnih benefita dobijaju i posebne vredne poklone, kontakt sa VIP menadžerom i još mnogo toga.

  • Šta je ključ vašeg uspeha i generisanja rezultata? Šta Balkan Bet izdvaja na tržištu?

Mirza Čapra: Kontinuitet kvaliteta naših sportskih proizvoda, koji se ogleda u visokokonkurentnim kvotama i najvećim limitima za prihvatanje opklada na tržištu, uz dodatne opcije Cashouta, Cashbacka, bonusa dobrodošlice i ostalih pogodnosti, doveo je do toga da su rezultati koje ostvarujemo iz meseca u mesec, zapravo, rekord za rekordom. Igrači su veoma zadovoljni sportskim proizvodima, što se, takođe, odrazilo i na sve veći dolazak novih korisnika iz konkurentskih kompanija, a njihovo zadovoljstvo u najvećoj meri potiče iz odnosa koji negujemo prema igračima.

Mirza Čapra

Najveća potvrda stigla je u avgustu, na godišnjoj dodeli nagrada za našu industriju, u organizaciji kompanije Sigma, gde smo osvojili nagradu za najbolje sportsko klađenje u regionu jugoistočne Evrope, u veoma jakoj konkurenciji.

Dejan Tasić: Pored Balkan Millions džekpota, koji nas sigurno izdvaja na tržištu, uveli smo i nove premije. Ujedinili smo dva džekpot sistema u jedan i time još više povećali broj premija, koji je ionako bio među najvećim na tržištu. To nije sve, jer smo, na zahtev naših igrača, na velikom broju lokacija pustili Happy Hour džekpot lokalnog karaktera.

  • Kako izgleda poslovanje u visokodinamičnoj industriji sportskog klađenja i igara na sreću?

Mirza Čapra: Visokokonkurentno tržište i neprestano nadmetanje ostalih kompanija iz industrije za što bolju poziciju, definitivno, oslikava dinamičnost naše industrije. Konstantno ulaganje u korisničko iskustvo igrača jeste i razlog neprestanog razvijanja projekata kroz koje unapređujemo nivo pružene usluge. Od samog izgleda sajta i što jednostavnije navigacije, preko kvaliteta kvota i jakih limita do raznih dodatnih opcija koje čine klađenje zanimljivijim i intenzivnijim – sve ove komponente su deo neprekidnog procesa kome je jedini cilj napredak i što veće zadovoljstvo naših korisnika.

Dejan Tasić: Što se onlajn kazina tiče, pored toga što je portfolio potpuno unapređen i dodati su svi vrhunski provajderi, posebno smo ponosni na novo softversko rešenje koje personalizuje stranicu kazina. Sada svaki igrač može mnogo brže i lakše da dođe do sebi relevantnih igara.

  • Šta biste izdvojili kao vrhunac ove godine i koji su planovi za narednu godinu?

Mirza Čapra: Kao kruna uspešne sezone, stiglo je i Svetsko prvenstvo u fudbalu. Učešće naše reprezentacije bilo je već u početku dovoljno da interesovanje bude veće nego ikad. Ekipa bukmejkera je uložila nezapamćen trud kako bi se ponuda istakla i bila među najatraktivnijim na tržištu. Prema komentarima koje smo dobijali sa svih strana, u tome smo u potpunosti i uspeli, a ovo i brojevi potvrđuju. Timski rad unutar sportske ekipe i saradnja sa ostalim sektorima, a pre svega sa marketingom, tokom ovog Svetskog prvenstva podigao je lestvicu toliko visoko da jedva čekamo novo veliko takmičenje da probamo da je nadmašimo. Za narednu godinu smo već pripremili iznenađenja, kako u pogledu kvaliteta i atraktivnosti proizvoda tako i za svakodnevne promotivne akcije za naše igrače.

Dejan Tasić: 

Započeli smo saradnju sa novim slot-proizvođačima Gambee i IGT i time proširili portfolio slotova i ruleta.

Dejan Tasić

Pored svega ovoga, imali smo rekordan broj promotivnih aktivnosti za sve naše igrače – standardne Cashback promocije, turnire i nasumične prize drop nagrade. Pored svih ovih unapređenja, kao Centar dobre zabave, potrudili smo se da džekpotovi budu još učestaliji, pa će u narednom periodu uslediti promene i u ovom segmentu, za šta smo sigurni da je vest koja će obradovati sve igrače.

Izvor: BIZLife magazin

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE