Auto giganti „sele“ prodaju na internet

Usled otkazivanja velikih autosajmova zbog pandemije koronavirusa, Fijat Krajsler i Dženeral Motors pokreću akciju sedmogodišnjih beskamatnih kredita i programa koji kupcima omogućavaju da vozila kupuju preko interneta.

Tako je Fijat Krajsler (FCA) pokrenuo novi marketinški program „Drive Forward“, koji obuhvata onlajn alate preko kojih kupci po prvi put mogu da kupe automobil preko dilera, a da pritom ne kroče u autosalon.

Pandemija novog virusa COVID-19 „vuče“ prodaju automobila ka digitalnoj eri, imajući u vidu zatvorene salone širom SAD, kao i objektivne procene da će prodaju i u aprilu nastaviti da „guše“ socijalne mere distanciranja ljudi u cilju zaštite od zaraze.

Prema rečima portparola Dženeral Motorsa (GM), preko brendova poput Ševroleta, Bjuika, GMC i Kadilaka, proizvođač je registrovao za četiri puta uvećanu posetu sajtovima i veb prodavnicama nego pre izbijanja pandemije.

Izvor: BIZLife

Foto: Pixabay

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE