U Idea prodavnicama akcijska cena viša od redovne?

Zbog učestalih prijava potrošača da se u lancu prodavnica IDEA, u celoj zemlji, često nalaze na akcijama proizvodi čija je istaknuta, nova akcijska cena, zapravo viša i skuplja od stare, Udruženje za zaštitu potrošača Vojvodine je podnelo prijavu nadležnoj inspekciji sa zahtevom za proveru prodavnica IDEA.

Na adresu udruženja, gotovo svakog dana pristigne po jedna fotografija sa istaknutim akcijskim cenama proizvoda u prodavnicama, koji su na akciji – skuplji, navodi se na sajtu Potrošač.info.

Uglavnom su to vidno obeleženi artikli na kojima je navedena reč „akcija”, „izabrali smo za vas”, „najbolja cena” i slično, a u tom slučaju cene su ispisane na žutim ili crvenim markicama, kako bi se i tako razlikovale od običnih cena drugih proizvoda.

Međutim, pomeranjem „žute/crvene cene” iz ležišta, potrošač bi obično otkrio da je ispod stara cena proizvoda po kojoj je isti proizvod pre akcije bio jefitniji, navodi se u tekstu.

U ovakvom načinu obmane potrošača, po učestalosti prijava našem udruženju, najviše se ističe trgovinski lanac IDEA. Svaka druga prijava se odnosi na ovu prodavnicu. Iz priloga potršača, fotografija sa akcijskom i starom cenom, vidljiva je ova razlika. Važno je napomenuti da IDEA nije jedini lanac prodavnica sa ovakvom praksom, ali na osnovu prijava potrošača može se zaključiti da je među neslavnim liderima.

Prema Zakonu o zaštiti potršača, ovakvo poslovanje dovođenjem potrošača u zabludu isticanjem cene ili postojanjem određenih pogodnosti u pogledu cene, se smatra obmanjujućim i zabranjeno je.

Foto: www.facebook.com/ZastitaPotrosaca

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE