Turistima zanimljivi srpski gradovi i priroda
Britanski turisti zainteresovani su pre svega za kratke boravke u gradu, aktivan odmor, festivale i izlete u prirodu Srbije, izjavila je direktorka Turističke organizacije Srbije Gordana Plamenac, prenoseći utiske sa Međunarodnog sajma turizma u Londonu.
Srbija se na tom sajmu, koji traje do 7. novembra, predstavlja sa dve glavne teme za 2014. godinu – "Lifestyle Serbia" i "Srbijapamti", kojom se obeležava 100 godina od izbijanja Prvog svetskog rata.
Stogodišnjicom Prvog svetskog rata, Srbija se pridružila evropskoj inicijativi u obeležavanju ovog jubileja, a istovremeno je promovisala glavnu kampanju, koja je nastavak ovogodišnje, rekla je Plamenac za Tanjug.
Nova kampanja je usmerena pre svega na nove kulturne klase, kreativnost, dizajn,inovacije, zabavu, hranu i aktivni odmor. Kampanja "Lifestyle Serbia" podvučena je jednom zajedničkom odrednicom, a to je da smo mi "kul" destinacija, navela je Plamenac.
Učešće na Sajmu turizma u Londonu iskorišćeno je i za prikazivanje omnibusa od pet video filmova, koji predstavljaju mlade ljude iz Srbije, sa ciljem da se njihov život približi mladima iz celog sveta.
Plamenac je istakla i da je konferenciju za medije na kojoj su predstavljeni turistički potencijali Srbije posetilo više od 30 novinara, što je veliki uspeh imajući u vidu obim manifestacije po broju događaja i izlagača.
Sajam turizma u Londonu, odnosno WorldTravel Market, poseti oko 50.000 profesionalaca i predstavnika turističke industrije, a na ovogodišnjoj smotri učestvuje 5.000 izlagača iz 184 zemlje.
U predstavljanju turističke ponude Srbije, ove godine će naglasak biti na turističkoj ponudi gradova, aktivnostima u prirodi, turizmu vezanom za istorijsko nasleđe i Dunav, kao i na najznačajnije manifestacije u Srbiji.
Pored TOS, na štandu naše zemlje učestvuju turističke organizacije Beograda, Vojvodine, Novog Sada, Niša kao i nekoliko organizatora putovanja iz Srbije. U toku sajma će biti održani brojni sastanci sa predstavnicima turističke privrede Velike Britanije.