Facebook: Milion aktivnih oglašivača

Na društvenoj mreži Facebook broj oglašivača, aktivnih u prethodnih 28 dana, popeo se na milion, saopšteno je iz te kompanije koja na to gleda kao prekretnicu na svom putu da povrati rast prihoda.

Ogroman broj oglašivača čine mali preduzetnici, a čelnici Facebook-a se nadaju da će privući još više ovakvih oglašivača, pošto je 16 miliona "malih" biznisa, od juvelira do prodavaca odeće, postavilo besplatne stranice na mreži.

Iako je teško doći do preciznih podataka koliko novca mali oglašivači troše putem interneta, prema izveštaju istraživačke kompanije eMarketer, samo u SAD, u 2012.godini na taj način je potrošeno 32 milijarde dolara.

Oglašivanje, ili advertajzing, donosi 85 odsto prohoda Facebooka, uključujući i novac od najvećih svetskih brendova i reklamnih agencija. Međutim, kompanija pokušava da podstakne rast oglasa posle naglog usporavanja prošle godine.

U poslednjem kvartalu, Facebook je prijavio prihod od 1,46 milijarde dolara. Prihod od advertajzinga porastao je za 43 odsto, što je najbrža stopa rasta još od kraja 2011.

Iako mu u poslednje vreme cena akcija na berzi pada, Facebook se širi i dalje, sve brže i brže.

U skladu sa tim planira se i povećanje broja korisnika, a u poslednjih šest meseci Facebook nalog je otvorilo još 100 miliona ljudi, pa tu društvenu mrežu sada koristi preko 1.1 milijardi korisnika.

Zbog toga je Facebook otvorio novi Data centar, koji je jedinstven u svetu i sem što koristi drastično manje struje, ima i prirodni sistem za hlađenje, jer se nalazi u blizini Arktika!

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE