
Kojim strategijama se vode kompanije vredne milijarde dolara?
Korporativna kultura je mnogo više od opisa poslova i veština vaših zaposlenih. To je način na koji se organizacija doživljava, radi i izvršava poslovanje. Stiv Džonson, direktor Design & Web Development odeljenja LinkedIn-a nedavno je podelio strategije ove kompanije koja im je omogućila rast do 200 miliona korisnika, kao i vrednost od 13,25 milijardi dolara.
>>>>Osnivač LinkedIn-a najzaposleniji čovek sveta
• Dizajnirate sopstvenu kulturu korisničkog iskustva.
• Regruteri moraju biti deo tima kao i svaki drugi zaposleni.
• Ne koristite trikove kako bi privukli talentovane zaposlene.
• Ugradite ponos u brend.
• Hijerarhija je za vojsku – ne opterećujte se previše odnosima nadređenosti i podređenosti u timu.
• Postarajte se da su vrednosti koje podržava vaša kompanija svima poznate i da se poštuju.
• Omogućite vašem timu da promoviše dostignuća.
• Kvalitet je bitan, a korisnici prepoznaju razliku. Stvar je u detaljima.
• Najbolji proizvod je rezultat svih zaposlenih iz svih odeljenja u kompaniji.
• Nemojte zapošljavati svoje klonove. Treba vam tim različitih ljudi.
• Povremeno preraspodelite dužnosti među zaposlenima, čak i menadžerima dodelite neke nove zadatke.
• Promovišite učenje, podučavanje i deljenje znanja mađu zaposlenima.
• Izdvojite ljude prema njihovim posebnim veštinama koje poseduju.
• Neka vaš proizvod bude intuitivan i jednostavan za korišćenje.
• Prilikom donošenja svake odluke morate uzeti u obzir iskustvo korisnika.
Kako se na LinkedIn-u izdvojti od drugih?