Kojim strategijama se vode kompanije vredne milijarde dolara?

Korporativna kultura je mnogo više od opisa poslova i veština vaših zaposlenih. To je način na koji se organizacija doživljava, radi i izvršava poslovanje. Stiv Džonson, direktor Design & Web Development odeljenja LinkedIn-a nedavno je podelio strategije ove kompanije koja im je omogućila rast do 200 miliona korisnika, kao i vrednost od 13,25 milijardi dolara.

>>>>Osnivač LinkedIn-a najzaposleniji čovek sveta

• Dizajnirate sopstvenu kulturu korisničkog iskustva.

• Regruteri moraju biti deo tima kao i svaki drugi zaposleni.

• Ne koristite trikove kako bi privukli talentovane zaposlene.

• Ugradite ponos u brend.

• Hijerarhija je za vojsku – ne opterećujte se previše odnosima nadređenosti i podređenosti u timu.

• Postarajte se da su vrednosti koje podržava vaša kompanija svima poznate i da se poštuju.
• Omogućite vašem timu da promoviše dostignuća.

• Kvalitet je bitan, a korisnici prepoznaju razliku. Stvar je u detaljima.

• Najbolji proizvod je rezultat svih zaposlenih iz svih odeljenja u kompaniji.

• Nemojte zapošljavati svoje klonove. Treba vam tim različitih ljudi.

• Povremeno preraspodelite dužnosti među zaposlenima, čak i menadžerima dodelite neke nove zadatke.

• Promovišite učenje, podučavanje i deljenje znanja mađu zaposlenima.

• Izdvojite ljude prema njihovim posebnim veštinama koje poseduju.

• Neka vaš proizvod bude intuitivan i jednostavan za korišćenje.

• Prilikom donošenja svake odluke morate uzeti u obzir iskustvo korisnika.


Kako se na LinkedIn-u izdvojti od drugih?

Izbegnite najčešće greške na LinkedIn-u




Ko su najuticajniji ljudi na LinkedIn-u?

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE