
Zaposleni u Facebooku od maja izgubili u proseku po 2 miliona dolara
Pad vrednosti deonica Facebooka nije uticao samo na ulagače već gubitke beleže i sami zaposleni ove kompanije.
Prema proračunu Wall Street Journala, svaki zaposleni Facebooka je od maja, kad su se deonice našle u javnoj ponudi, izgubio u proseku oko dva miliona američkih dolara.
I dok i sam prosek gubitaka deluje jako bolno, ima i onih koji su izgubili višestruko više. Reč je o čelnim ljudima Facebooka pa je tako Mark Cukerberg na gubitku od oko 10,5 milijardi američkih dolara, a izvršna direktorka Šeril Sandberg je od maja izgubila 700 miliona dolara.
Upravo Sandbergova najavila je da ova kompanija, u potrazi za novim izvorima prihoda, ispituje mogućnost uključivanja u ponudu usluga koje će se plaćati, a specijalno namenjenih kompanijama.
„Mislimo na unapređene usluge za kompanije“, izjavila je TV stanici CNBC jedan od rukovodilaca „Facebook“ rekla je sanbergova, a preneli su francuski elektronski mediji.
Sandbergova je navela i da kompanije širom sveta žele više, kao i da postoje stvari za koje bi platile, i da je to stvar koja počinje da se razmatra. „Nemamo najavu proizvoda, ali je to nešto na čemu radimo“, dodala je Sandbergova.
Podsetimo, deonice Facebooka prilikom izlaska na tržište vredele su 38 dolara po deonici, dok je krajem prošlog meseca cena od 17,55 dolara po deonici bila najniža otkako je popularna društvena mreža izašla na berzu.