Facebook lansira oglase na mobilnim uređajima

Facebook je počeo da „leči svoju najveću boljku“ koja je i jedan od uzroka ne tako uspešnog berzanskog nastupa najveće društvene mreže. Cukerbergova kompanija omogućila je kupovinu sponzorisanih priča u novostima (News Feed-u) specijalno za mobilne uređaje čime se prevazilazi problem nemogućnosti oglašavanja na ovoj društvenoj mreži prilikom pristupa preko mobilnih uređaja.

Platforma sponzorisanih priča prvi put predstavljena je u januaru prošle godine, dok je u decembru kompanija najavila planove da ovaj segment prenese u novosti na svakom zidu korisnika. Prilikom kupovine sponzorisanih priča, korisnici ove usluge mogu da izaberu mesto gde će se njihove reklame pojaviti: samo na desktop računarima, mobilnim uređajima ili na obe vrste uređaja. Takođe je moguće kombinovati ove opcije sa odredištima za plasman na desnoj strani desktopa.

Nagoveštaj o integraciji sponzorisanih priča u popularnom News Feed-u prvi je pomenuo Financial Times u februaru navodeći izjavu jednog izvora da Facebook planira da podstakne oglašivače da se povežu u okviru same društvene mreže, pre nego da usmeravaju korisnike van mreže.

Lansiranje ovog oblika mobilnih oglasa je obećavajući korak za Facebook, ali njegov uspeh će u velikoj meri zavisiti od toga kakvu stopu konverzije će ostvariti u odnosu na desktop verziju.

Gotovo polovina od 900 miliona korisnika Facebook-a pristupa ovoj društvenoj mreži preko mobilnih uređaja koji su do sada bili bez reklama, tako da je za Facebook od ključnog značaja razvoj ponude mobilnih oglasa. 
 
I.M.

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE