Samo trećina postojećih vlasnika ponovno kupuje hibrid

Prema poslednjem istraživanju tržišta koje je sprovela kompanija R. L. Polk, samo 35 postojećih vlasnika hibridnih vozila ponovno se odlučuje za vozilo koje kombinuje rad benzinskog i električnog motora u cilju niže potrošnje.
 

Rezultati su još gori ako se iz jednačine izuzme najpopularniji hibridni automobil Toyota Prius, kada lojalnost prema ovoj tehnologiji pada na čak 25 odsto.

Premda se prodaja od 2007. udvostručila, hibridni automobili trenutno drže svega 2,4 odsto ukupnog tržišta, 0,5 posto manje nego 2008. godine.

Ipak, da nije sve potpuno crno, pokazuje podatak prema kojem kupci hibrida ostaju lojalni marki vozila pa je Toyota uspela da zadrži 60 odsto kupaca, a Honda 52 odsto.

Hoće li masovniji ulazak ostalih proizvođača u hibridni segment okrenuti situaciju na bolje, ostaje da se vidi, no čini se da popularnost ovih vozila zasad počiva više na medijskim natpisima nego stanju na terenu.
 

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE