„Google plus“ gubi bitku sa konkurencijom

Korisnici društvene mreže “Google plus” provodili su na njoj samo 3,3 minuta mesečno u periodu od septembra 2011. do januara 2012. godine, što je lošije i od “MySpace”-a, koji ima 27 miliona korisnika manje, pokazuju analitički podaci kompanije “Comscore”.

Radi poređenja, korisnici su u proseku na “Facebook”-u provodili pet do šest sati u istom tom periodu, piše “Wall Street Journal”.

Portparol kompanije “Google” izjavio je ovim povodom da analize koje prave istraživačke kompanije ne daju potpunu sliku.

“Google posmatra ovaj servis ne kao poseban veb-sajt, nego kao mogućnost za produbljivanje svog odnosa sa milijardama postojećih korisnika koji su već privrženi našim servisima, poput pretraživanja interneta, YouTube-a, androida i ostalih. Kada se merenja vrše na ovakav način, angažman korisnika je ogroman”, izjavio je portparol.

“Comscore” je u svom izveštaju uvažio samo posete sa ličnih kompjutera, a ne i sa mobilnih uređaja. Da su u analizu uključene i ove posete, situacija bi bila još lošija po “Google”, jer “Facebook” ima armiju redovnih korisnika koji se loguju sa mobilnih platformi.

Problem sa kojim se suočava “Google plus” jeste taj što korisnici ne žele da grade listu kontakata ispočetka na drugoj društvenoj mreži. Iako “Google plus” poseduje neke jedinstvene opcije, poput “krugova” i “druženja”, analitičari i korisnici smatraju da servis nije dovoljno poseban da bi ih odvukao sa “Facebook”-a.

“Trenutno niko ne želi još jednu društvenu mrežu”, izjavio je Brajan Solis, analitičar društvenih medija u firmi “Altimetar”. On je dodao da oni koji već koriste “Facebook” nisu od “Google”-a dobili dovoljno dobro objašnjenje zašto je “Google plus” bolji.

“`Google` ulaže novac u reklamiranje na internetu, u magazinima, dnevnim listovima i televizijama, ali to možda neće biti dovoljno. `Google` će morati da zaoštri borbu i objasni zašto je `Google plus` bolji od konkurencije. Do tada, `Google`-a društvena mreža neće lako privlačiti korisnike, uprkos zabavnim sadržajima koje nudi”, zaključuje “Wall Street Journal”.

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE