
Prva linija beogradskog metroa za sedam godina
Stručna komisija za beogradski metro u četvrtak je održala prvu sednicu sa koje je poručeno da bi beogradjani prvom linijom podzemne železnice trebalo da se prevoze za narednih šest do sedam godina.
Stručnjaci, članovi komisije, bili su jednoglasni u oceni da rešenja treba pažljivo planirati, jer se sve greške kasnije skupo plaćaju i teško ispravljaju. Predstavnici Komisije su takodje istakli da je koncepciju beogradskog metroa potrebno prilagoditi optimalnim uslovima Beograda, topografiji i zemljištu.
Član komisije Vukan Vučić koji je radio i na izgradnji metroa u San Francisku, Vašingtonu i Pekingu, poručio je da je metro najveća investicija i projekat u koji neki grad može da udje i da je zbog toga treba dobro planirati.
Član Komisije Gradimir Stefanović koji je bio saradnik prilikom izgradnje metroa u Rimu i Londonu smatra da su Francuska i firme iz te zemlje koje će raditi na projektu beogradskog metroa dobar izbor.
Predstavnik Direkcije za gradjevinsko zemljište i izgradnju Beograda Vladimir Depolo ukazao je da treba voditi računa o finansiranju same izgradnje metroa, ali i o tome da grad kasnije ima dovoljno sredstava i za održavanje tog sistema.
Predstavnik Direkcije za gradjevinsko zemljište i izgradnju Beograda Zoran Rubinjoni, smatra da prilikom izgradnje metroa treba voditi računa i o tome da sami radovi ne poremete u velikoj meri život Beogradjana.