„Ne trošim na marketing, već na bolju uslugu“
„Mi nismo strani već srpski trgovinski lanac“, kaže Nedal Halil, vlasnik trgovinskog lanca Aman koji se našao među deset najvećih na domaćem tržištu.
Foto: 24 sata
Nedal, ili kako ga ovde zovu Neđo, u Srbiju je došao 1986. godine na školovanje. Završio je stomatologiju, oženio je Srpkinju, i prvo je posle fakulteta otišao za Kuvajt gde je živeo do izbijanja rata u toj zemlji.
„Prvu prodavnicu smo otvorili 1992. godine u Zemunu. Onda i drugu i tako smo se malo po malo širili. Do 1997. godine radili smo isključivo veleprodaju“, priča Halil i s ponosom dodaje da srpsko državljanstvo ima već 23 godine.
Kompanija Aman danas ima 47 objekata, od čega 45 u Beogradu i dva u Inđiji. Ukupna prodajna ovog trgovinskog lanca je 9.500 kvadratnih metara i zapošljavaju 430 ljudi.
„Do kraja godine planiramo da dostignemo cifru od 60 prodajnih objekata, a posle ćemo videti da li ćemo se širiti i van Beograda“, kaže Halil o planovima za budućnost.
O trgovinskom lancu Aman se ne zna mnogo i mnogi nisu ni čuli da postoji, a njegov vlasnik kaže da im nije cilj da budu prisutni u medijima niti da troše pare na reklame.
„Mi ne trošimo novac na marketing, već na unapređenje naše usluge. Dnevno kod nas kupuje 40.000 potrošača. Oni su zadovoljni sa nama. Neka o nama govori usluga i cene artikala koje prodajemo koji su među najjeftinijima“, kaže Nedal i dodaje da je u 2010. ostvaren promet od dve i po milijarde dinara.
U posao uvodi i sina
Kao najvažniju stvar u poslovanju ističe poštenu saradnju i da cilj treba da bude da opstaneš, a ne samo da se obogatiš. Iako je Aman ime glavnog grada njegove domovine, Nedal kaže da nije to razlog da tako nazove svoju kompaniju, već to što na arapskom jeziku aman znači mir, radost. Kaže i da polako u posao uvodi svog dvadesetjednogodišnjeg sina.