Facebook unajmio PR kompaniju da izmišlja laži o Googleu
Kompanija Facebook angažovala je jednu od najboljih svetskih kompanija za odnose s javnošću da širi laži o internetskom gigantu Googleu i u javnost plasira informacije o tome da Google narušava privatnost svojih korisnika, objavljeno je juče.
Prema navodima američkih medija Facebook je priznao da su unajmili PR kompaniju Burson-Marsteller da širi neistinite informacije o Googleu.
Čelni ljudi PR kompanije ponudili su bloggeru Christopheru Soghoianu, koji piše blogove o sigurnosti na internetu, da dobro istraži Googleova pravila sigurnosti, a u zamenu bi oni njemu omogućili da svoje tekstove objavljuje na uticajnim web-stranicama kao što su The Huffington Post i The Washington Post.
Bloggeru je ponuđena i pomoć pri pisanju tekstova, te mu u jednom e-mailu napisano da „američki narod mora biti svestan da Google prodire duboko u njihovu privatnost i to bez ikakvog dopuštenja„.
Međutim, mreža je pala kada je Soghoian odbio ponudu i celu prepisku javno objavio. Celu aferu razotkrio je web-site The Daily Beast.
Nadležni iz kompanije Facebook priznali su da su unajmili PR kompaniju Burson-Marsteller, ali da su za to imali „dva dovoljno jaka razloga“: zbog toga što veruju da Google čini neke stvari unutar društvenih mreža i time narušava privatnost korisnika i, kako su istakli, iz još važnijeg razloga – što Facebook uporno pokušava da onemogući Googleu korišćenje podataka korisnika Facebooka.
Portparol kompanije Facebook istakao je da nikakve dalje komentare o ovom slučaju neće davati, prenosi Daily Telegraph.
Rivalstvo između Facebooka i Googlea traje već duže vremena. Trenutno su ovo dve najveće tehnološke kompanije na svetu koje se neprestano takmiče za što veći udeo na tržištu, pogotovo onom marketinškom.