SAD: Veb reklame na drugom mestu po prihodu
Internet je postao drugi izvor reklamnih prihoda u SAD-u, posle televizijskih programa, objavila je advertajzing kompanija IAB (Interactive Advertising Bureau) u najnovijem izveštaju o prihodima od reklama u 2010. godini.
Prema najnovijim podacima IAB-a, promet od veb reklama je dostigao 26 milijardi dolara, što je 15 odsto više nego 2009. godine.
Prihodi od veb reklama su, kako je objavio IAB, dostigli u četvrtom tromesečju 2010. godine 7,45 milijardi dolara, što je za 15 odsto više nego u trećem tromesečju.
„Reklamne firme i oglašivači reklama su prihvatili digitalne medije kao glavni element u svojim kampanjama“, istakao je predsednik i direktor IAB-a Randal Rotenberg.
On je naveo i da potrošači sve više vremena provode gledajući TV programe i filmove preko Interneta, prenose francuski elektronski mediji.
TV reklame su, međutim, i dalje na prvom mestu sa prihodom od 28,6 milijardi dolara u 2010. godini, ali bi ove godine veb reklame, prema mišljenju analitičara, mogle da zauzmu prvo mesto.