Coca-Cola je napravila svojevrsni presedan u oglašavanju, napravivši zanimljivu integraciju Twittera i klasičnih televizijskih reklama. Naime, kako piše Mashable, rumunska podružnica Coca-Cole omogućila je korisnicima Twittera da se njihove poruke (tvitovi) uživo pojave u sklopu reklame koja se emitovala na televiziji. Kampanja se tematski bazirala na činjenici kako veliki broj ljudi ne jede u društvu, a sami tvitovi su najčešće bili u obliku poziva na zajednički obrok određenoj osobi. Za vreme kampanje na televiziji je prikazano na stotine tvitova, a Coca-Cola je u Rumuniji dobila 15 odsto više sledbenika na Twitteru i praktički naterala ljude da ispred televizije čekaju na njenu reklamu.
A1
0
AGON by AOC
0
Aleksa Stanić
0
auto
0
automobil
0
beograd
0
bitno
0
branislav tiodorović
0
čipovi
0
digitalni marketing
0
E-commerce Asocijacija Srbije
0
elektricni
0
enterijer
0
fashion and friends
0
fijat
0
Fleg fudbal
0
Fond za razvoj
0
Forma Ideale
0
gejming
0
Google prevodilac
0
Google translate
0
Grand Kopaonik
0
Honor magicbook 14
0
HTEC
0
Hulk
0
institu za majku i dete
0
kafa
0
klimatske promene
0
koronavirus
0
lutka
0
Marvel
0
Michelin vodič
0
migranti
0
minimum
0
miran san
0
MK Group
0
monitori
0
muzika
0
na proleće
0
nagrada
0
Nemačka
0
nestašica
0
Neverovatni Hulk
0
One&Only Portonovi
0
parking
0
populacija
0
Popust
0
preminuo
0
primanje četvrte doze
0
restorani
0
sabic
0
SoMo Borac
0
spavanje
0
srbija
0
Stada
0
Sten Li
0
Stripovi
0
subvencije za preduzetnike
0
superdry
0
svet
0
Tarife
0
tehnika
0
Telefoni
0
The Incredible Hulk
0
tinejdžer
0
troskovi
0
Uređaji
0
važno
0
veštačka inteligencija
0
vozac
0
weCAN
0
XIAOMI
0
zalihe
0