Samo inovacije čuvaju dugovečnost brenda

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Samo inovacije čuvaju dugovečnost brenda

    Bez inovacija nijedna ozbiljna kompanija ne bi mogla da opstane, bar ne na duge staze. Na putu razvoja koji je dug 160 godina, u kompaniji Tikkurila, koja je u Srbiji prepoznata po svom strateškom brendu Zorka Color, inovacije su deo korporativne kulture.

    „Zbog toga svi u kompaniji nastoje da daju svoj doprinos u inovaciji ne samo proizvoda, već i tehnoloških, logističkih, promotivnih, proizvodnih procesa. Samo ukoliko inoviramo naše procese, proizvode i njihove namene, komunikaciju, možemo da budemo sigurni u dugovečnost svoje pozicije i brenda“, kaže za BIZLife Gorica Jević, direktor marketinga kompanije Tikkurila.

    Kompromisa nema na temu kvaliteta, što prepoznaju i brojni potrošači koji su ovoj kompaniji ukazali svoje poverenje. „Permanentno pratimo potrebe naših potrošača i vodimo računa o njima, nastojeći da ih svaki put pozitivno iznenadimo sa novim proizvodima, koji ima kvalitetnije, lakše i brže rešavaju problem“, ističe Jević.

    Upravo takve proizvode predstavlja antialergijski i antibakterijski program. „Sa ovakvim proizvodom želimo korisnicima da pružimo mnogo više od klasične boje na zidu. U pitanju su boje koje brinu o našem zdravlju i to preventivno. Sve smo izloženiji bakterijama, mikrobima i alergijama i nastojeći da potrošačima obezbedimo proizvode koji će ih zaštititi u prostorijama u kojima borave najveći deo vremena, bilo da je u pitanju stan, radni prostor, igraonica, škola ili vrtić, razvili smo specijalne boje“, objašnjava naša sagovornica.

    Pored Joker antialergijske boje, koja ne sadrži alergene supstance, u ponudi je i Argentum, specijalna boja za unutrašnje zidove koja u sebi sadrži aktivne jone srebra i time onemogućava razvoj na obojenim površinama bakterija odnosno mikroba. Ove boje  posebno se preporučuju za javna, frekventna mesta poput bolnica, škola, vrtića, igraonica, staračkih domova, jer pored svog zdravstvenog efekta one su otporne i na habanje, mokro ribanje i druge mehaničke uticaje.

    Kompletne informacije o svim proizvodima, njihovoj nameni i aplikaciji možete da dobijete u okviru jedinstvenog koncepta ‘show room-a. Naime, u Tikkurila Color Studio i Trening centru u Beogradu i Skoplju, svi kupci, profesionalni izvođači i arhitekte, na jednom mestu mogu da vide sve uzorke boja i dekorativnih tehnika, da prisustvuju edukacijama i demonstracijama aplikacije proizvoda, što je od posebnog značaja profesionalnim izvođačima i da dobiju besplatan i stručan savet arhitekte.  “Sledeće godine, naš primaran cilj je da kupce još bolje informišemo i pozovemo da budu naši gosti i zvere se u širinu i kvalitet naše ponude i usluga”, ističe Jević.

    Tikkurila takođe ima i proizvode sa posebnom EU Flower oznakom, kako objašnjava Jević u pitanju je EU Ecolabel oznaka za ekologiju i očuvanje životne sredine odnosno proizvodi sa ovom oznakom imaju smanjeni uticaj na životnu sredinu u toku njihovog životnog siklusa. Na taj način potrošači mogu da budu sigurni da biraju proizvode i usluge ekološki osvešćenih proizvođača koji razmišljaju o budućnosti našeg životnog okruženja.

    Boje iz antialergijskog programa kompanija Tikkurila donirala je nedavno za rekonstrukciju fasade i učionice, gimnaziji ’Jovan Jovanović Zmaj’ iz Novog Sada. „Zaista vodimo računa i trudimo se da budemo društveno odgovorna kompanija i da pomažemo kako socijalno ugroženim licima, ustanovama, tako i mladim studentima arhitektonskog fakulteta i viših, srednjih građevinskih škola, u smislu pružanja praktičnih obuka i edukacija. Bili smo donatori u sanaciji, renoviranju brojnih škola, vrtića, bolnica, crkava, a ono što mogu da najavim jeste donacija za renoviranje kompletnog odeljenja neurohirurgije u okviru Klinickog centra Srbije, što je samo početak u donacijama koje ćemo nastaviti u zdravstvenim ustanovama i u drugim gradovima širom Srbije“, kaže Jević.
     

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE