Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Psihološke igre kojima ćete ostvariti prednost u poslu

    Ovi saveti služe da iskoristite prirodne ljudske misli i obrasce ponašanja i pretočite ih u vašu veliku prednost u poslu i životu. Ovladajte trikovima psihologije kako biste bili prihvaćeni, pridobili sagovornika i saznali informacije.

    1. Koristite kontakt očima u pravoj meri

    Ukoliko nekoga prekratko gledate u oči to znači da lažete, da niste zainteresovani i da se stidljivi. Ako pak to činite predugo drugi ljudi to smatraju neprimerenim i osećaju  kao da ih skenirate što čini da se osećaju neprijatno. Dobra mera je da gledate osobu 40 do 60 sekundi, a da pravite pauze od pet do deset sekundi, navodi Noobpreneur.

    Ukoliko imate posla sa osobom koja neprekidno gleda u vaše oči i potreban joj je i vaš fokus, potrudite se da se bar 60 posto od razgovora koncentrišete na održavanje kontakta očima sa njom kako biste zadobili njeno poverenje. Kada pomerate pogled neka to bude u stranu, nikako gore ili dole.

    2. Izgovorite ime sagovornika

    Veoma je dobro da izgovorite ime sagovornika barem tri puta u prvih pet minuta razgovora. To će vam prvenstveno pomoći da zapamtite njihovo ime ali i da probijete led i postanete nešto bliži sagovorniku. Ime obavezno izgovorite uz reči pozdrava ali dobro bi bilo da ga dodate i na kraju upitnih rečenica.

    3. Počnite otvaranjem ruku

    Ukoliko prilikom gestikulacije otvorite obe ruke drugi će vas doživljavati kao pouzdanu osobu. Ovo je osnovni psihološki trik. Pogledajte bilo kojeg političara. Skoro ih nikada nećete videti da skrivaju ruke, a najčešće pokazuju dlanove kao znak da ništa ne kriju i da su čisti pred drugima.

    Skriveni dlanovi označavaju nezainteresovanost, stidljivost ili obmanu. Stegnuta pesnica nekada ima dobar efekat ali samo u određenim situacijama.

    4. Klimajte glavom

    Ne treba da mašete kao igračkica koja se stavlja u kola ali je veoma prijatno da klimanjem glave potvrdite reči sagovornika. Pitajte dobre prodavce šta su osnovne stvari koje rade sa klijentima: klimanje glavom i smejanje.Ovo je brz i efikasan način da steknete poverenje, poštovanje i jednostavan dogovor sa drugom osobom. Tako imate više šanse da napravite dobar posao.

    5. Koristite neprijatnu tišinu da dobijete ono što želite

    Najgore što možete da uradite jeste da pomognete ljudima koji se zbune tokom pregovora. Ovo je odlična prilika za vas. Kada se osoba ’zaledi’ i pogleda u vas kao jelen u farove i nastane neprijatna tišina, tada je najpogodniji trenutak da dobijete ono što želite. Bilo da je reč o informaciji ili da pridobijete osobu kao svog klijenta.

    Foto: pixabay

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE