Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    `Premijer vređa sve koji se protive prodaji Telekoma`

    Ne postoji apsolutno nijedan racionalan razlog da se proda kompanija Telekom Srbije koja godišnje donosi čistih 200 miliona evra, smatra viši naučni saradnik Instituta za evropske studije Miša Đurković.

    "Ne postoji apsolutno nijedan racionalan razlog da se ova kompanija proda. Računica je prosta: godišnje ova kompanija donosi čistih 200 miliona evra. Kad se uskoro završi otplata kredita uzetog za kupovinu Telekoma Srpske, ova brojka će se i povećati."

    Osim toga, Telekom ima ogromnu ulogu i u razvoju domaće tehnologije, i zbog mnogih domaćih firmi koje su za njega vezane, i zato što se iz njegovih prihoda sponzorišu mnogobrojni kulturni, sportski i ostali programi, napisao je Đurković u autorskom tekstu za Politiku.

    I sve to uz 8.000 zaposlenih, što znači da se faktički preko njega vodi i socijalna politika jer realno postojeći višak radnika ne bi imao gde da se zaposli, dodao je on.

    "Dakle, prodavanjem ovog resursa gube i država i sama vlada, pa se opet postavlja pitanje zašto Vučić sam sebi izbija mehanizme za vođenje politike?"

    Štaviše, premijer je počeo sve nas koji se protivimo prodaji Telekoma da vređa. Govori da nemamo pojma, da smo neznalice, da ne znamo o čemu pričamo, tvrdi da hoćemo da vratimo samoupravljanje, da navodno obaramo cenu, itd. Ovo mu je, inače, u poslednje vreme postao manir, naglašava Đurković.

    >>>>PRODAJA TELEKOMA: Vučić odgovorio Bušatliji

    >>>>Amerikanci nude milijardu i po za Telekom?

    Evo, priznaću sve za šta nas optužuje čim dozvoli bar jednu javnu raspravu na državnom servisu u kojoj će konačno da obezbedi građanima Srbije da čuju argumente Aleksandre Smiljanić (nekadašnja ministarka telekomunikacija) i Jasmine Vujić (Kalifornijski univerzitet u Berkliju) protiv prodaje Telekoma, zaključuje Đurković.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE