Da li će ulazak Apple i Google u auto-industriju promeniti poredak?

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Da li će ulazak Apple i Google u auto-industriju promeniti poredak?

    Kada je u pitanju auto-industrija sigurno je da Apple neće ugušiti BMW ili Mercedes kao što je uradio sa Nokiom ali postoji rizik da će Apple i Google od proizvođača automobila napraviti puke proizvođače hardvera.

    Budućnost automobila je u električnim vozilima sa baterijom piše sajt Quora. To je realnost. Za početak struja je jeftinija od bilo kojeg predloženog posrednika kao što su ćelije vodonika, zarobljeni uglenik, veštačni benzin iz hidrogena ili dizel.  Skandal sa Volkswagenom je samo izneo nešto što su svi već znali, nije bilo moguće napraviti benzin ili dizel motor znatno boljim.

    Električni automobili nadmašuju sve drugo. Oni su brži i efikasniji u pružanju električne energije nego automobili na gorivo. Evo šta kaže direktor Aston Martina: „Neizbežno je da se cela industrija prebaci na električnu energiju jer je to najprihvatljiviji način da se kupcima pruži snaga koju oni očekuju.“

    Da bi se napravio dobar električni automobil mnogo toga mora da se promeni. Quora navodi sledeće:

    -Morate zaboraviti na prošlost i usredsrediti se na elektični auto visokih performansa. Trenutno se treba ugledati na Teslu.

    -Treba baciti softvere za upravljanje motorom. Sva iskustva motora sa unutrašnjim sagorevanjem treba prebaciti na jednosmernu ili neizmeničnu struju.

    -Potrebno je postarati se za baterije i opremu.

    -Sistem za kontrolu proklizavanja takođe mora otići u zaborav. Moć kontrole mora se okrenuti ka samim točkovima.

    -Takođe je potrebno otarasiti se sistema skladištenja goriva i isporuke. Rezervoar, pumpe, sistemi za ubrizgavanje i tako dalje. Sve je to zastarelo.

    -Ceo enterijer se mora izmeniti promenom motora i skalamerije oko njega.

    Ovo je veliki preokret u automobilskoj industriji i potrebne su velike investicije. Svi inženjeri koji su radili sa motorima na unutrašnje sagorevanje sada moraju prihvatiti da rade i uče od nule, ukoliko uopšte ostanu zaposleni.

    Novi konkurenti kao što su Apple i Tesla će pobiti konkurenciju na ulicama u svakom pogledu. Dakle, firme koje su se pre bavile hardverom drugih stvari sada mogu raditi automobile u saradnji sa kompanijama koje će rešavati softver.

    Ovo je i buduća taktika BMW-a, a njihovi modeli i8 i i3 su sada inferiorniji u odnosu na Teslu. Menjaju ramove i ostavljaju dosta starih stvari ali napreduju. Njihova strategija električnih komponenti motora do 2025. godine i dalje nema konkurenta za Teslu. BMW je jedna od inovativnih i prilagodljivih tradicionalnih motornih kompanija. Za sada oni nemaju zaradu od menjanja inženjera i proizvodnje. Za njih promena nema smisla dok ne bude moranje. 

    Foto: pixabay

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE