Kada Srbija bude imala prepoznatljivu robnu marku u svetu, a da to nije Novak Đokovic, onda…
„Srbija radi na tome da se približi evropskoj praksi u pogledu pažnje malom i srednjem biznisu, ali mislim da to nije dovoljno. Ako nastavimo da radimo isto kao i juče ili kao i druge zemlje onda ne možemo očekivati bolje rezultate. Sektor malih i srednjih preduzeća je motor razvoja mnogih razvijenih ekonomija sveta i njihov najvitalniji deo. Bezbroj je primera da su današnje velike kompanije pokrenute kao mala preduzeća, IKEA je jedan od primera, Microsoft je drugi. Kada Srbija bude imala prepoznatljivu robnu marku u svetu, a da to nije Novak Đokovic ili neki drugi sportista ili umetnik, onda možemo reći da je država između ostalih, dala doprinos malim i srednjim preduzećima. Taj iskorak nije moguć u ovom trenutku bez razumevanja i u nekom smislu podrške države.“
Iz intervjua sa Draganom Skaluševićem, predsedavajućim Borda direktora Nordijske poslovne alijanse, za novi broj BIZLife magazina