Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Sportski centar koji okuplja ljude oko višeg cilja

    Da humanitarnu akciju nije teško organizovati, onda kada postoji inicijativa i volja za pomoć drugima, dokazuje i primer Sportskog centra “Kunjak” iz Vladičinog Hana.

    Sa terena ovog centra se često čuje žamor ljudi okupljenih oko višeg cilja – humanitarne koktel večeri, aukcije slika, koncerti, a sve u cilju prikupljanja sredstava za pomoć sugrađaninu koji se bori protiv leukemije.

    Uspešno sprovedene akcije vlasnicima daju podstrek da odu korak dalje i nadaju se da će uskoro otvoriti i fond za pomoć ugroženima i bolesnima.

    “Iako naš centar ne ostvaruje dobit, a neretko se čak nosimo i sa novčanim gubitkom usled ovakvih akcija, nikada nismo posumnjali u ispravnost naših dela. Najbitnije je biti human”, zaključuju vlasnici ovog Sportskog centra.

    METRO Cash & Carry Srbija želi da nagradi takve plemenite ugostitelje i poziva ih da se prijave na izbor METRO Šampioni Humanosti 2015.

    Do 31. avgusta 2015. svi vlasnici ugostiteljskih objekata koji imaju slične priče mogu da ih podele na www.metro.rs i takmiče se za titulu Šampiona humanosti. Potrebno je samo da pošalju kratku priču koja opisuje njihov doprinos životu zajednice.

    Sve priče biće objavljene na zvaničnoj veb-stranici METRO Cash & Carry Srbija i na povezanoj METRO Cash & Carry Srbija Facebook strani. Ugostitelj sa najhumanijom pričom biće nagrađen iznosom od 3000 evra u dinarskoj protivvrednosti za kupovinu u METRO Cash & Carry distributivnim centrima.
     

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE