Kako je Lidl povećao hrvatski izvoz

Trgovački lanac Lidl u prvoj polovini godine izvezao je na inostrana tržišta hrvatsku robu u vrednosti od gotovo 3,4 miliona evra, što je oko 70 odsto više nego u istom periodu lane.

Za takav rast izvoza, ističu iz Lidla, zaslužan je kvalitet proizvoda kojom se osvaja sve veći broj novih potrošača, kao i odlična saradnja s dobavljačima.

Probojem Lidlove ponude na strana tržišta otvaraju se vrata i dobavljačima i hrvatskim proizvodima koji pronalaze svoje mesto i u Lidlovim trgovinama širom Evrope. U 2014. godini Lidl je u inostranstvo izvezao hrvatskih proizvoda za 5,7 miliona evra.

Najveći porast u izvozu u prvoj polovini ove godine ostvarili su proizvodi preduzeća Vodoplast, PPK i Atlantica. Lidl je ove godine uspešno izvezao i proizvode kompanija Dukat, Meggle Hrvatska, Kandit i Zdenka, koji su od početka zabeležili veliki uspeh plasmanom kroz Lidl mrežu.

Taj trgovački lanac najviše hrvatskih proizvoda izvozi u Sloveniju, Bugarsku, Mađarsku i Češku. U planu je i izvoz hrvatskih proizvoda u Španiju i Portugal, kao i druge evropske zemlje.

Hrvatski proizvodi koje Lidl izvozi na strana tržišta plasiraju se pod Lidlovim robnim markama koje su kupcima na tim tržištima poznate, a deo proizvoda se prodaje pod svojim hrvatskim brendovima.

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE