
Jedina nemačka banka u Srbiji
Posvećenost, odgovornost, kvalitet i preciznost. Upravo to su neke od prvih asocijacija na način na koji funkcioniše nemačka privreda, kao i mnoge tamošnje kompanije koje svojim inovacijama, uspehom i organizacijom „pokreću“ svet.
Reč je o ključnim vrednostima koje decenijama odlikuju i sam nemački pristup finansijama, tačnije nemački model bankarstva i odnos prema klijentima.
KAO JEDINA BANKA SA STO ODSTO NEMAČKIM KAPITALOM U SRBIJI, ProCredit banka već godinama posluje na ovdašnjem tržištu upravo u skladu sa svim principima nemačke ozbiljnosti i posvećenosti poslu, uz stalnu podršku ProCredit Holdinga sa sedištem u Frankfurtu i kontrolu Nemačkog odbora za nadzor banaka (BaFin), koji danas vodi računa da sve banke sa nemačkim kapitalom, bez obzira gde posluju, poštuju ista pravila i neguju isti odnos prema klijentima.
Takav pristup za sve klijente u prvom redu znači predvidivost, stabilnost i sigurnost, jasne principe poslovanja, kao i potvrdu da uz sebe imaju banku partnera rešenog da ih u svakom momentu sasluša, razume i usmeri.
Tu je, svakako, reč i o obazrivom i ODGOVORNOM PRISTUPU U OCENI POSLOVNOG RIZIKA, ozbiljnosti sa kojom se pristupa svakoj preduzetničkoj ideji, kao i STALNOM INVESTIRANJU U RAZVOJ, ISKUSTVO I STRUČNOST ZAPOSLENIH, koji su od početka do danas bili i ostali ključna prednost i odlika ProCredit banke na srpskom tržištu.
Zahvaljujući takvom pristupu, ProCredit banka tokom svih ovih godina odgovorno i SVESNO ODBIJA DA PREZADUŽUJE svoje klijente, a sve zahvaljujući pažljivoj analizi njihove kreditne sposobnosti i individualnom pristupu svakom klijentu. Na taj način, rizik je i za klijente i za banku sveden na minimum, što potvrđuje podatak da je redovnost otplate kredita klijenata ProCredit banke čak sedam puta bolja od proseka na domaćem tržištu. Takva redovnost znači da su uslovi pod kojima ProCredit banka odobrava svoje pozajmice prilagođeni stvarnim mogućnostima svojih klijenata, da iza svake odluke stoji odlično poznavanje i razumevanje svake konkretne situacije, kao i želja da se klijentima ponudi model saradnje koji za njih neće biti opterećenje.
Negujući nemački model poslovanja, ProCredit banka tokom svih proteklih godina aktivno i stalno promoviše NAVIKU I KULTURU ŠTEDNJE, nasuprot potrošnji, odnosno nenamenskim i keš kreditima, a sve u želji da građane ohrabri da u svom životu i poslu pronaći zdravu i pravu meru u upravljanju ličnim finansijama, kao i da mnoge nabavke i kupovine finansiraju upravo oslanjajući se na štednju.
ProCredit banka je do sada ukupno investirala više od 4,5 milijarde evra u Srbiji. Odobreno je više od 375.000 kredita, od čega 80 odsto čine plasmani malim i srednjim preduzećima, preduzetnicima i poljoprivrednicima. Depozitna baza Banke premašuje iznos od 336 miliona evra, izdato je 200.000 platnih kartica, dok ukupan broj klijenata iznosi više od 240.000.
Poštujući vreme svojih klijenata i težeći da svoje usluge učino što dostupnijim ProCredit banka će u 2015. godini uložiti preko 3 miliona evra u najmodernije bankarske automate. Naime reč je o Zoni 24/7 koje su krenule sa radom od aprila meseca. Ovaj vid savremenog bankarstva predstavlja, u stvari, samouslužno bankarstvo gde klijenti Banke mogu većinu svojih bankarskih poslova da obave samostalno bez čekanja u redu i kada to njima najviše odgovara.
Ovaj vid usluga sada omogućava da pravna lica i preduzetnici mogu da predaju svoje pazare kad god to njima odgovara, u bilo koje doba dana i noći, gde će im na raspolaganju biti depozitni sef i bankomati na kojima je moguća uplata novca. Takođe, klijenti će moći u okviru zone da predaju naloge za prenos, odštampaju dnevni izvod, uplate naknadu banci, kao i druge usluge. S druge strane fizičkim licima je omogućeno da uplate i podignu dinare ili evre sa tekućih računa i računa štednje po viđenju, vrše transfer između računa, kupe ili prodaju devize, kao i da plaćaju svoje mesečne račune. Za korišćenje svih terminala u zonama, dovoljna je samo platna kartica ProCredit banke.
Za ProCredit banku u Srbiji, koja je lider u finansiranju malih, srednjih preduzeća i poljoprivrede, imperativ je da uvažava vreme svojih korisnika i da bude pionir u razvoju elektronskih kanala koji upravo to i omogućavaju, i koja će nastaviti da gradi i održava dugoročni partnerski odnos sa svojim klijentima.