Neuspeh kao neprihvatljiva opcija
PIŠE: Tatjana Ostojić, direktor i glavni urednik BIZLife
Pre nešto više od dve godine kada sam stigla u BIZLife, odgovarala sam na pitanja Leksikona poslovne žene, kao i bezbroj naših sagovornica, uspešnih poslovnih žena Srbije, nakon mene.
Vrlo dobro se sećam da sam tom prilikom rekla da moj tim može da se pohvali velikom motivisanošću, snagom i idejom da naprave nešto novo. Danas, kada razgovaram sa privrednicima i predstavnicima institucija i organizacija, apsolutno sam sigurna da smo napravili nešto novo. Svaki put mi izazove omeh na licu njihov argument koliko smo uspešni – super ste, opstali ste!
I zaista, nakon dve godine možemo da kažemo ne samo da smo opstali, nego smo BIZLife portal učinili vrlo prepoznatljivim, i najposećenijim pslovnim portalom u Srbiji. Magazin BIZLife je prema rečima pojedinih menadžera postao redovno štivo, koje se sa nestrpljenjem očekuje u njihovim firmama. BIZLife konferencije i događaji okupljaju relevatne sagovornike i uvek se završe argumentovanom diskusijom na aktuelne teme.
Uspeh za tim BIZLife je:
U – upornost da prevaziđemo sve nedaće koje nam stoje na putu, kako u zaštiti uređivačke politike BIZLife, tako i u borbi da se finansijski opstane
S – strast u svakom poslu kojeg smo se latili.
P – plan kako da do našeg cilja stignemo i postojanost na tom putu
E – elan da svaki zadatak završimo na vreme i emocionalna inteligencija da izdržimo sve pritiske
H – hrabrost da u današnje vreme započenemo nešto novo, da se borimo sa većima i snažnijima i da očuvamo naš integritet
Danas, kada obeležavamo četiri godine rada BIZLife portala i dve godine BIZLife magazina i konferencija sa sigurnošću možemo da kažemo da je to delo ruku BIZLife tima, i da smo zaista napravili poslovni uspeh iako su mnogo smatrali da je to nemoguće.
Jednostavno za nas neuspeh nije bio opcija!