METRO traži šampione humanosti

METRO Cash & Carry Srbija u potrazi je za šampionima humanosti za 2015. godinu, među ugostiteljima, odnosno manjim preduzetnicima, koji pored poslovanja doprinose i svojoj zajednici.

Šampion može da bude pekara koja upošljava osobe sa invaliditetom, restoran koji obezbeđuje hranu za socijalno ugrožene građane, ugostiteljski objekat koji dostavlja namirnice najstarijim sugrađanima, Ili picerija koja predstavlja najpopularnije mesto susreta u selu već nekoliko decenija.

Šampioni mogu biti svi oni koji svakodnevno prave razliku izazivajući osmehe na licima svojih komšija i čiji posao počiva na ljudskom pristupu i brizi. Upravo njima METRO želi da oda priznanje putem ove kampanje sa ciljem da istakne značaj malih firmi za razvoj zajednice, saopšteno je iz te kompanije.

Zainteresovani vlasnici ugostiteljskih objekata mogu podneti svoje prijave od 20. maja do 31. Jula 2015.
"Manji preduzetnički objekti, kao što su restorani, kafei, pekare, poslastičarnice ili ketering službe često predstavljaju važnu platformu za interakciju u zajednici."

Oni podržavaju lokalne događaje, uključuju se u društvene i ekološke projekte, ili jednostavno predstavljaju centralna mesta gde stanovnici mogu da dođu i razmene utiske, objašnjava generalni direktor METRO Cash & Carry Srbija Roberto Mancuso.

Priznanjem takve posvećenosti, vodeća internacionalna kompanija za veleprodaju formata Cash & Carry želi da motiviše druge vlasnike nezavisnih firmi da se aktivnije uključe u svoju lokalnu zajednicu.

Od 20. maja do 31. jula 2015. svi vlasnici ugostiteljskih objekata mogu da podele svoje priče na www.metro.rs. Sve što treba da urade jeste da pošalju kratku priču koja opisuje njihov doprinos zajednici, a sve priče biće objavljene na zvaničnoj veb-stranici METRO Cash & Carry Srbija Facebook stranici.

10 kandidata koji po izboru posetilaca sajta dobiju najviše glasova, proći će finalno ocenjivanje nezavisnog žirija koji je sastavljen od predstavnika eminentnih domaćih medija, kulinarske zajednice Srbije i kompanije METRO.

Konačno proglašenje pobednika održaće se u septembru. Ugostitelj sa najhumanijom pričom biće nagrađen iznosom od 3.000 evra u dinarskoj protivvrednosti za kupovinu u METRO Cash & Carry distributivnim centrima.

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE