NAGRADA ZA SRBIJU: Još 30.000 evra za društveno odgovorne projekte

Možemo li biti bolje društvo? Možemo li pomagati iako nemamo direktnu korist od toga? Da li I koliko o nama govore naša dela?

 Stara izreka kaže koliko daješ toliko ti se vraća. I to bi trebalo da bude srž i društveno odgovornog poslovanja. Mnoge kompanije u Srbij izdvajaju značajna sredstva za unapređenje okruženja u kome žive I posluju, van zakonske obaveze I mnogo više od propisanog.  Za mnoge kompanije to je strateško opredeljenje, a ne puki marketing. U Srbiji poslednjih godina društvenoj odgovornosti se pristupa sistematičnije I planski, pa su realizovani brojni projekti u saradnji privatnog i javnog sektora, a na dobrobit lokalne zajednice i društva u celini.

Jedna od kompanija kod nas koja je istinski angažovana na razvoju društva i afirmaciji dobrih vrednosti je Wiener Stadtische osiguranje u Srbiji koje je tokom dvanaest godina poslovanja u Srbiji sprovelo i brojne akcije pomoći raznim društvenim grupama,  podržavalo umetnike, uključivalo decu u sport, poboljšavalo okruženje…. Tokom prošle godine bilo je I momenata kada je bilo neophodno hitno reagovati, kako bi se uputila pomoć poplavljenim područjima. Uz učešće 200 volontera, kompanija Wiener Stadtische osiguranje je organizovala pomoć za više od 600 porodica i renovirala 15 kuća u Obrenovcu,  kroz projekat “Wiener uz Srbiju” vredan 105.000 evra. Napori da se pomogne tamo gde zaista treba, i da se umesto kompanije promovišu upravo oni kojima je pomoć potrebna, prepoznati su i na globalnom nivou, u okviru Vienna Insurance Group. Glavni akcionar Grupacije, Wiener Stadtische Versicherungsverein dodelio je Wiener Stadtische osiguranju u Srbiji prestižnu nagradu Günter Geyer i 30 hiljada evra koji će biti usmereni na nove projekte društvene odgovornosti u Srbiji.

Nagrada je dodeljena za aktivnosti sprovedene u 2013. godini, a projekti koji su  kompaniju Wiener Stadtische osiguranje preporučili za ovu nagradu su  „Sportski čas – Ispravi se!“, „100 hrastova za 10 godina“, kao i saradnja sa Kolom srpskih sestara, Nacionalnim udruženjem roditelja dece obolele od raka NURDOR i Domom za decu bez roditeljskog staranja „Drinka Pavlović“ u Beogradu.

„Sportski čas – Ispravi se!“ su sportsko-rekreativne radionice koje kompanija WSO sprovodi već četvrtu  godinu u osnovnim školama širom Srbije, u saradnji sa Odbojkaškim savezom Srbije i Udruženjem odbojkaških klubova prvih liga, a pod pokroviteljstvom Ministarstva omladine i sporta. Dramatični rezultati istraživanja po kojima oko 60 odsto školske dece ima deformitet kične zbog lošeg držanja i dugog sedenja ispred kompjutera, podtsakli su Wiener Stadtische osiguranje na akciju promovisanja odbojke kao najzdravijeg sporta za pravilnu kičmu. Do sada je akcija održana u oko 30 škola širom Srbije, a interesovanje za odbojku posle svakog časa poveća se za oko 15 odsto.

Projekat „100 hrastova za 10 godina“realizovan je povodom desetogodišnjice poslovanja kompanije WSO u Srbiji: u 10 gradova je posađeno po 10 sadnica pretežno hrasta, kao tradicionalno srpskog drveta i simbola dugovečnosti, čiji životni vek dostiže i do 400 godina. U projekat je bilo uključeno više od 60 volontera, a cilj projekta bio je održivost – posađena stabla nastavljaju samostalno da žive, a istovremeno pomažu podizanju svesti okruženja o značaju prirode, i mogućnosti kompanija da utiču na životnu sredinu.

 U ovoj godini se nastavlja društveni aktivizam Wiener Stadtische osiguranja, planiraju se novi projekti, jer u Srbiji I mala pomoć realizaciji ideja daje velike rezultate.

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE