Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Delhaize novi klijent agencije Universal Media

    Specijalizovana agencija za planiranje i zakup medijskog prostora „Universal Media Beograd“ (UM Beograd) započela je saradnju sa novim klijentom, kompanijom Delhaize Serbia.

    Nakon tenderskog postupka koji je vođen od strane kompanije Delhaize Serbia i međunarodne medijske revizorske kuće Ebiquty, a u jakoj konkurenciji, najbolje je ocenjena agencija „UM Beograd“ zbog potpunog razumevanja kategorije poslovanja, konkurentnih uslova medijskog zakupa, strateškog pristupa oglašavanju i širokog dijapazona najraznovrsnijih usluga, znanja i alata za sofisticirano medijsko planiranje i merenje učinka, koje agencija „UM Beograd“ poseduje zahvaljujući članstvu u „Interpublic Group”, jednoj od najvećih multinacionalnih komunikacionih kompanija.

    Početak saradnje sa najvećim maloprodajnim lancem u Srbiji predstavlja veliki izazov za tim agencije „UМ Beograd“, s obzirom na to da je retail najdinamičnija i najaktivnija kategorija na tržištu u našoj zemlji. Tim povodom, Biljana Kolaković, direktorka agencije „UM Beograd“, izjavila je: „Izuzetno smo srećni što smo dobili priliku da radimo sa najvećim maloprodajnim lancem u našoj zemlji, koji je deo jedne od najznačajnijih međunarodnih trgovinskih kompanija. Maxi, Tempo i Shop&Go su brendovi koji su dobro poznati kupcima i na nama je veoma odgovoran zadatak da budemo deo procesa koji će raditi na održavanju te pozicije, ali i da damo svoj doprinos da se svakoga dana baza lojalnih kupaca uvećava.”

    Delhaize Serbia је članica međunarodnog trgovinskog lanca „Delhaize Group“ čije je sedište u Belgiji i koji posluje u Evropi, Americi i Aziji. Delhaize Serbia posluje kroz formate Maxi, Tempo, Tempo Express i Shop&Go. U Srbiji ovaj trgovinski lanac ima 385 maloprodajnih objekata i oko 11.000 zaposlenih.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE