Kineska Vanda kupila sportsku marketinšku agenciju Infront

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kineska Vanda kupila sportsku marketinšku agenciju Infront

    Kineski konglomerat Dalian Vanda Group saopštio je danas da je za 1,05 milijardi evra kupio švajcarsku sportsko-marketinšku agenciju Infront Sports&Media koja ima prava emitovanja reklama tokom prenosa važnih sportskih takmičenja, poput Svetskog prvenstva u fudbalu.

    To je za mesec dana druga velika akvizicija Vande u svetu sporta, jer je tak kineski gigant za nekretnine u januaru najavio velike investicije u fudbalskom klubu Atletiko Madrid.

    "To će biti prilika da se podigne nivo kineskog fudbala i pomoći će kandidaturi Kine za organizovanje Zimskih olimpijskih igara 2022. godine", izjavio je kineski milijarder Vang Djanlin.

    Kupovinom Infronta, firme evropskog investicionog fonda BridgePoint, Dalian Vanda ulazi u tokove sportskog biznisa na svim poljima sportskog marketinga.

    Švajcarska kompanija ima 600 zaposlenih i 25 predstavništava u 12 zemalja. Ima ugovore sa 160 kompanija koje imaju prava emitovanja reklama za 25 vrsta sporta. Njeni prihodi premašili su 800 miliona evra 2014.

    Predsednik kompanije od 2005. godine je Philip Blater, nećak predsednika Svetske fudbalske federacije (Fifa) Sepa Blatera.

    Infront ima ugovore s Berlinskim maratonom, italijanskim i nemačkim fudbalskim federacijama, Evropskom rukometnom federacijom. Bavi se medijskim i finansijskim interesima u fudbalskim klubovima kao što je Inter iz Milana.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE