U susret Sajmu turizma i pratećim manifestacijama

Ukupno 1.100 izlagača iz 50 zemalja sveta predstaviće najatraktivnije turističke destinacije na 37. Međunarodnom sajmu turizma na Beogradskom sajmu, koji će trajati od 19. do 22. februara.

Kako je saopštio organizator, beogradski Sajam turizma je centalni turistički događaj u Srbiji i jugoistočnoj Evropi i nezaobilazno je mesto susreta svih učesnika i korisnika turističke industrije.

Moto 37. sajma turizma je "Iskoristi trenutak", a zemlja partner Ujedinjeni Arapski Emirati, koji privlači pažnju turista zbog velikog kontrasta između modernog i drevnog i tradicionalnog.

U saopštenju Beogradskog sajma se naglašava da se istovremeno sa Sajmom turizma organizuju još tri manifestacije – 11. Međunarodni sajam opreme za hotelijerstvo i ugostiteljstvo HORECA, šesti sajam vina "BeoWine" i 11. Sajam suvenira.

Kako je najavljeno, u šest hala Beogradskog sajma predstaviće se turističke organizacije, agencije, turoperatori, hoteli, planinski centri, banje, jezera, gradovi, regije i zemlje sa svih kontinenata, koji će posetiocima ponuditi aranžmane za predstojeću turističku sezonu.

Na sajmu HORECA predstaviće se kompanije koje se bave proizvodnjom i distribucijom opreme za kuhinje, restorane, barove, hotele, bankete, sigurnosnih i rezervacionih sistema, opreme i sredstva za čišćenje, kao i rasvetom.

Na Sajmu vina predstaviće se vinari i vinarije, proizvođači opreme za vinarstvo i vinogradarstvo, biće ponuđena vrhunska vina i organizovana promocija vinskog turizma.

Radno vreme sajmova je u četvrtak, 19. februara od 10.00 do 18.00, u petak 20. i subotu 21. februar od 10.00 do 19.00, a u nedelju 22. februar od 10.00 do 17.00.

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE